
Reklama.
Dlaczego w sobotni poranek oberwał się sufit na dworcu Warszawa Wschodnia wciąż nie wiadomo. – Jesteśmy w kontakcie z wykonawcą. Pracuje też specjalna komisja – cytuje rzeczniczkę rzeczniczkę PKP S.A. Katarzynę Mazurkiewicz kanał TVP Info. Przedstawicielka kolei dodała, że dokładne informacje na temat przyczyn tej katastrofy budowlanej będą znane prawdopodobnie dopiero w przyszłym tygodniu.
PKP S.A. zdecydowało też, że po wydarzeniach na warszawskiej Pradze kontrole przejdzie kilkadziesiąt innych dworców w całej Polsce. Właśnie tych, które - podobnie jak Warszawa Wschodnia - przeszły remonty w ostatnich kilku latach. Ewentualne usterki będą na nich poszukiwane już od poniedziałku.
Warto przypomnieć, że dworzec Warszawa Wschodnia i tak miał zostać w relatywnie najbliższym czasie zamknięty w związku z planami gruntownego remontu warszawskiej infrastruktury kolejowej. Jak informowaliśmy już pod koniec 2014 roku, poważne remonty linii średnicowej i obwodowej będą się wiązać z równie poważnymi utrudnieniami komunikacyjnymi. W związku z tą modernizacją wyłączone z ruchu mogą zostać jednocześnie trzy główne dworce stolicy: Warszawa Centralna, Warszawa Zachodnia i właśnie Warszawa Wschodnia.
Źródło: TVPInfo.pl / RMF24.pl