Firmy związane z branżą medyczną z zasady mają zdefiniowaną misję. Z drugiej strony, nie każda z nich może pochwalić się pracownikami, którym zależy na jej realizacji. - Misja jest wpisana w DNA Essilora. Pomagamy nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. W ostatnim czasie zdobyliśmy nagrodę Dobroczyńca Roku 2018 w kategorii „wolontariat pracowniczy”. W ramach programu "Zobacz Lepszą Przyszłość" przebadaliśmy prawie 4 tysiące dzieci z domów dziecka w całej Polsce – wyjaśnia Łukasz Obrzydziński, menedżer działu magazynu i wysyłki.
Profilaktyka zdrowia oczu w Polsce to temat tabu. Jako pionierzy podjęliśmy wyzwanie uświadomienia ludziom, jak ważną kwestią jest dbanie o wzrok. Pozycja lidera w branży optycznej nie opiera się tylko i wyłącznie na sprzedaży, jest to tylko jeden z jej aspektów. Firma Essilor pokazuje jak można widzieć świat wyraźniej i cieszyć się tym każdego dnia.
W Essilorze mamy zgrany team. Jesteśmy "równi", szanujemy swoją pracę oraz siebie nawzajem. Możemy otwarcie przedstawiać pomysły, mówić o tym, co byśmy zmienili. Czujemy się naprawdę potrzebni i odpowiedzialni za sukces firmy.
– Kompletnie nie znałem branży optycznej, a moja wiedza w tej dziedzinie była znikoma. Moja wiedza ograniczała się do tego, że ludzie potrzebują i będą potrzebowali okularów korekcyjnych – wspomina swoje początki w Essilorze Łukasz Obrzydziński. Szybko okazało się, że chcąc iść ścieżką kariery wytyczoną w ramach branży optycznej, będzie musiał przyswoić wiele nowych informacji.
W ostatnich latach dzięki inwestycjom firmy w mój rozwój stałam się pełnowartościowym wsparciem dla klientów. Dział sprzedaży do którego przynależę, w ostatnich latach dzięki profesjonalnym szkoleniom osiągnął najwyższy standard obsługi. Dodatkowo, promując silny wizerunek każdego pracownika, firma motywuje do podjęcia studiów kierunkowych w zakresie m.in. optometrii.
W pierwszym miesiącu pracy przeszłam intensywne szkolenie produktowe bez którego byłoby dużo trudniej. Mogłam również liczyć na pomoc koleżanek i kolegów (teraz już dobrych znajomych), a to jest naprawdę ważne.
Artykuł powstał we współpracy z Grupą Essilor.