Filip Niedenthal, Redaktor naczelny ESQUIRE POLSKA
Filip Niedenthal, Redaktor naczelny ESQUIRE POLSKA Fot. Marcin Kempski

Popularny na całym świecie tytuł wchodzi na polski rynek. Wyróżniający się od innych magazynów dla panów przede wszystkim jakością, pojawi się w domach polskich już tej jesieni. O "Esquiere" opowiada mi naczelny polskiej edycji - Filip Niedenthal.

REKLAMA
Musi być uszyty na miarę. Tak, by leżał jak ulał, pasował do mężczyzny polskiego. Bo według ekspertów z branży mediowej - właśnie to zaważy o sukcesie "Esquire’a". Tym bardziej, że wydawany od 1932 roku, na całym świecie, zdążył wyrobić sobie już markę.
Nie mogłem nie zapytać naczelnego polskiej edycji - Filip Niedenthala, jaki ten rodzimy "Esquire" będzie. Filip co prawda mówi o wzorowaniau się na wydaniu oryginalnym, ale zaznacza, że to będzie produkt bardzo krajowy, bardzo nasz:
Filip Niedenthal, Redaktor naczelny ESQUIRE POLSKA

Esquire Polska wzoruje się na wydaniu oryginalnym, amerykańskim. Będziemy kłaść jednak duży nacisk na tematy polskie, rodzimych bohaterów. Poruszamy wszystkie tematy, od najpoważniejszych po ciekawostki z popkultury.

logo
Esquire Fot. designscene.net
Filip Niedenthal, Redaktor naczelny ESQUIRE POLSKA

W odróżnieniu od innych polskich tytułów skierowanych do mężczyzn Esquire stawia na luksus – co nie znaczy, że jesteśmy snobami. Zależy nam na wyłonieniu tego, co rzeczywiście wartościowe, najwyższej jakości, czy to garnitur szyty na miarę, czy najlepszy food truck w mieście.

Jak już pisałem we wcześniejszym artykule poświęconemu Esquire’owi, w ręce Filipa, wydawca polskiej edycji - Marquard, oddał tytuł i misję. Stworzenia najlepszego pisma dla mężczyzn. I wszystko wskazuje na to, że tak się właśnie stanie: - Planujemy wywiady z charyzmatycznymi postaciami obu płci, reportaże, sylwetki, listy i rankingi, sesje mody, przewodniki, poradniki, przepisy - mówi mi na koniec naszej rozmowy Filip. Kupujemy to.
Chcesz więcej stylu? Polub nas na Facebooku!