Do 300 miejsc w 50 krajach na świecie, w których odbywa się „najszczęśliwszy bieg na świecie” The Color Run, dołączają w tym roku Kraków, Poznań i Warszawa. A do organizatorów dołącza Grupa PZU jako sponsor tytularny imprezy w Polsce.
Świetna zabawa, eksplozja kolorów i dobrej energii, sportowa rywalizacja oraz uznanie dla każdego uczestnika – to właśnie The Color Run, największa na świecie seria imprez biegowych. W ciągu zaledwie czterech lat podbiła już Stany Zjednoczone, Chiny, kraje afrykańskie i Zachodnią Europę. Teraz wreszcie zawitała do Polski – pierwszy bieg w Krakowie 23 maja, kolejny 21 czerwca w Poznaniu i sześć dni później w Warszawie.
Dla każdego
„Szczęśliwym biegaczem” może zostać każdy, kto tylko ma na to ochotę: wytrawni maratończycy, rodziny z dziećmi, emeryci, nawet kobiety w ciąży (jeśli lekarz im na to pozwoli), a także ci, którzy już trochę biegają albo dopiero mają zacząć. Dystans nie jest długi – 5 km.
Na mecie wszyscy witani są z wielkim entuzjazmem, bo w The Color Run nie biega się na czas. Każdy jest tutaj zwycięzcą.
Wszystkie kolory tęczy
Ale tym co wyróżnia tę imprezę jest... prawdziwa eksplozja kolorów. Dosłownie! Wzdłuż całej trasy stoją osoby, których zadaniem jest... rozrzucanie kolorowych barwników w proszku. Po co? Żeby wszyscy uczestnicy na mecie wyglądali tak, jakby przebiegli przez „najpiękniejszą tęczę”. Liczy się świetna i zdrowa zabawa, dlatego barwniki są ekologiczne, naturalne i łatwo się spierają.
Po zdrowie
The Color Run to także bieg po zdrowie. Organizatorom chodzi o to, by – poprzez doskonałą zabawę – zmotywować uczestników do zdrowego stylu życia. Impreza ma także cel charytatywny. Od 2012 roku firma organizująca bieg wsparła już ponad 80 organizacji na całym świecie.
Pod skrzydłami PZU
W każdym kraju impreza ma swojego lokalnego sponsora tytularnego. W Polsce została nim Grupa PZU.
W przyszłym roku tę najradośniejszą imprezę biegową gościć będą u siebie kolejne miasta w Polsce. Takiej zdrowej eksplozji kolorów w naszym kraju jeszcze nie było!
Tekst powstał w ramach akcji PZU Biegaj na Zdrowie.
The Color Run to coś więcej niż dobra zabawa i dużo więcej niż tylko bieg. To sposób na dobre spędzenie czasu ze swoimi znajomymi czy rodziną oraz dla wielu świetna okazja, a zarazem motywacja do rozpoczęcia aktywnego i zdrowego trybu życia. Zachęcamy do tego, a wręcz zarażamy, poprzez dobrą zabawę i pozytywną energię.
Michał Witkowski, rzecznik Grupy PZU
Jesteśmy bardzo szczęśliwi z faktu sponsorowania tej najbardziej kolorowej i pozytywnej imprezy biegowej w kraju. A jeśli zbiega się to ze świetną zabawą i dużą frekwencją, to jest dokładnie tym, do czego dążymy przy każdej wspieranej przez nas inicjatywie. Mam nadzieję, że The Color Run Polska by PZU stanie się dla rzeszy polskich biegaczy prawdziwym świętem radości i szczęścia.