Fot. Boss Tweed / http://www.flickr.com/photos/bosstweed/185867681/ / CC BY / http://creativecommons.org/licenses/by/2.0/deed.en
Reklama.
Kampanię edukacyjną na masową skalę podejmie Krajowe Centrum ds. AIDS. O konsekwencjach ryzykownych zachowań seksualnych będą informować w sieci, radiu, telewizji i bilbordach.

Feministki straszą gwałtami na Euro 2012. Policja uspokaja


Jednak to nie wszystko. Centrum będzie również rozdawało prezerwatywy. 150 tys. zostanie rozdanych w punktach turystycznych i strefach kibica. Będą miały dołączoną ulotkę informacyjną o bezpiecznym seksie.
Anna Marzec-Bogusławska, dyrektor Krajowego Centrum ds. AIDS
dla "Rzeczpospolitej"

Kampanię adresujemy do osób dorosłych, kibiców i turystów, które mogą być skłonne do podejmowania ryzykownych zachowań seksualnych. To zalecenie światowych służb walczących z HIV i AIDS, by w miejscach masowych zgromadzeń prowadzić kampanie edukacyjne.


Polska nie będzie pierwszym krajem, który łączy promocję bezpiecznych zachowań seksualnych z wydarzeniem sportowym.
Anna Marzec-Bogusławska
dla "Reczpospolitej"

W Niemczech kampania połączona została z nagłośnieniem informacji o handlu ludźmi. Bardzo wiele osób, które w czasie mistrzostw przyjechały świadczyć usługi seksualne, nie zrobiło tego dobrowolnie.


Źródło: "Rzeczpospolita"