
Popularna sieciówka wie, jak zaskoczyć – dotąd nawiązywała współpracę z topowymi projektantami, od Versace po Balmain. Fani H&M mogą jednak spodziewać się teraz czegoś więcej. Projektanci marki tworzą właśnie nową kolekcję, a ta nawiązywać będzie do dzieł wielkich artystów. W sieci można oglądać pierwsze efekty połączenia mody i sztuki.
REKLAMA
Concious Exclusive 2016 bazuje na pracach udostępnionych przez Musée des Arts Décoratifs z siedzibą w paryskim Palais du Louvre. Ambsadorką ubrań i dodatków marki została Julia Restoin Roitfeld, córkę byłej redaktor naczelnej francuskiego "Vogue". – Jestem zaszczycona, że wybrano mnie na ambasadorkę tak wyjątkowego projektu. Uważam, że pomysł stworzenia kolekcji ubrań inspirowanej sztuką jest po prostu genialny – powiedziała. – Tym bardziej, że powstanie ona z innowacyjnych i trwałych materiałów, które są przyszłością mody – dodała.
Projekty mają być eleganckie i nowoczesne, a wyróżniać będzie jej, jak można przeczytać, nostalgiczna estetyka oraz historyczne dziedzictwo. Zdjęcia, które można oglądać na oficjalnej stronie firmy, są ich zapowiedzią.
Nie wiadomo jeszcze, jakich cen można spodziewać się po Concious Exclusive, ale równie ciekawi, czy kolekcja wywoła takie zamieszanie jak ta autorstwa Oliviera Rosteuinga. Premiera ubrań Balmain – domu mody którego jest głównym projektantem – dla H&M wzbudziła prawdziwą histerię. Jak pisaliśmy, bitwa o ekskluzywne rzeczy przypominała niemal taką na śmierć i życie.
Napisz do autorki: karolina.blaszkiewicz@natemat.pl
