
Przez ponad dwa tygodnie trwał teaser kampanii promocyjnej z Napoleonem w roli głównej (granym przez Jacka Braciaka). Oprócz tajemniczych spotów powstała strona internetowa CoZamierzaNapoleon.pl. Niewiele można było się jednak z niej dowiedzieć. Dziś pierwsza część tej domeny nosi nazwę "BiuroNapoleona". Druga to nazwa firmy. Jakiej?
REKLAMA
Zgodnie z zapowiedziami dziś miał zacząć się właściwy etap akcji. Niektórzy internauci głowiąc się nad tym, kogo ma promować Napoleon, prowadzili własne "śledztwo". Jak pisaliśmy w naTemat, wśród przypuszczalnych marek były m.in. Amazon, Media Expert, Allegro oraz Carrefour. Jak się okazuje, za kampanią stoi ostatnia z wymienionych firm.
– W Carrefour mierzymy wysoko zarówno gdy chodzi o sprawy rangi najwyższej, jak i najniższej. Dlatego ustanawiam nowe prawo o wyższości niskich cen – mówi Napoleon w jednym z dwóch nowych spotów francuskiej sieci handlowej. Carrefour postawiło w kampanii na nowy slogan reklamowy. Poprzednie hasło "Pozytywnie każdego dnia"ustąpiło miejsca frazie "To wszystko dla Ciebie".
Elementami charakterystycznymi kampanii są również pojedyncze francuskie słowa wplatane w wypowiedzi Napoleona. Czas pokaże czy nowa akcja promocyjna przypadnie konsumentom do gustu.
źródło: Biuronapoleona.carrefour.pl
Napisz do autora: adam.gaafar@natemat.pl
