Nowa kampania Carrefour Polska poprzedzona była tajemniczym teaserem.
Nowa kampania Carrefour Polska poprzedzona była tajemniczym teaserem. Fot. Screen z YouTube.com /Co zamierzaNapoleon.pl
Reklama.
Zgodnie z zapowiedziami dziś miał zacząć się właściwy etap akcji. Niektórzy internauci głowiąc się nad tym, kogo ma promować Napoleon, prowadzili własne "śledztwo". Jak pisaliśmy w naTemat, wśród przypuszczalnych marek były m.in. Amazon, Media Expert, Allegro oraz Carrefour. Jak się okazuje, za kampanią stoi ostatnia z wymienionych firm.
– W Carrefour mierzymy wysoko zarówno gdy chodzi o sprawy rangi najwyższej, jak i najniższej. Dlatego ustanawiam nowe prawo o wyższości niskich cen – mówi Napoleon w jednym z dwóch nowych spotów francuskiej sieci handlowej. Carrefour postawiło w kampanii na nowy slogan reklamowy. Poprzednie hasło "Pozytywnie każdego dnia"ustąpiło miejsca frazie "To wszystko dla Ciebie".
Elementami charakterystycznymi kampanii są również pojedyncze francuskie słowa wplatane w wypowiedzi Napoleona. Czas pokaże czy nowa akcja promocyjna przypadnie konsumentom do gustu.

Napisz do autora: adam.gaafar@natemat.pl