Poruszający głos, świetny album, wreszcie spekulacje na temat operacji plastycznych, czy pogłoski o plagiacie. Lana del Rey nie daje o sobie zapomnieć. I wszystko wskazuje na to, że ten stan będzie trwał. Podczas Fashion Week w Londynie na jesień i zimę 2012 marka Mulberry zaprezentowała torebkę sygnowaną jej nazwiskiem.
Czy to już obsesja? Lana del Rey jest wszędzie. Jej debiutancki album "Born to die" triumfował na pierwszym miejscu najczęściej sprzedawanych krążków w 19 krajach. Teraz niekwestionowana królowa YouTube ostatnich miesięcy i wokalne odkrycie roku zaczyna ekspansję w świecie mody. Gościła na okładkach „T” i najnowszego brytyjskiego „Vogue'a”, podpisała umowę z agencją Next Model Management. Wreszcie, zainspirowała projektantów. Utwór „Video Games” dźwięczał w tle na pokazie Christophera Kane'a w zeszłym sezonie. Podczas tego Fashion Week wykorzystano jej pseudonim. Del Rey – tak nazywa się nowa torebka Mulberry.
Dyrektor kreatywna domu mody, Emma Hill poznała Lanę rok temu i była zauroczona melancholijnym głosem i nostalgiczną urodą. To zapewne wtedy w
jej głowie zrodził się pomysł na torebkę, klasyczną i ponadczasową, ale z wyczuwalnym powiewem nowoczesnego glamour, co daje eklektyczny efekt - taki, jaki piosenkarka lubi najbardziej. Model został zaprezentowany podczas niedzielnego pokazu Mulberry w Londynie. Sama Lana del Rey zasiadała w pierwszym rzędzie, trzymając na kolanach wersję z białej, strusiej skóry. I sądząc po opinii na temat torebki, nie zrobiła tego, bo tak wypadało. „Kocham jej design, to perfekcyjne połączenie hollywoodzkiego old schoolu i najnowszych trendów. To zaszczyt, że tak prestiżowa marka chciała nazwać swoją torebkę moim imieniem” - mówiła na pokazie Lana del Rey.
To nie pierwszy ukłon marki Mulberry w stronę ikon popkultury. Torebka "Alexa", zaprojektowana w 2010 roku na cześć prezenterki MTV Alexy Chung w mgnieniu oka stała się hitem. Co z „del Rey” bag? Zobaczymy już w maju, kiedy zostanie włączona do sprzedaży. Będzie dostępna w pięciu wersjach kolorystycznych. Cena to minimum 1250 dolarów.
Reklama.
Emma Hill
dyrektor kreatywna Mulberry
Kocham w stylu Lany nostalgiczne odniesienia do minionych czasów oraz to, że jej wygląd jest retrospektywny, ale nowoczesny. To zainspirowało nas do stworzenia torebki, która jest ponadczasowa, wyrafinowana i elegancka.