Reklama.
Słupsk właśnie został włączony do "tęczowej strategii" korporacji Ikea. Jeden z największych sprzedawców mebli na świecie lubi akcentować politykę tolerancji i manifestować otwartość wobec środowisk LGBT. W katalogu na rok 2017 na rynek rosyjski czy amerykański okładki zajmują zdjęcia pary gejów z hasłem "Wszystkie domy są sobie równe".
Napisz do autora: tomasz.molga@natemat.pl
Uważam, że skoro z tego powodu cały świat dowiedział się o istnieniu Słupska, Robert Biedroń może to przekuć w sukces. Strategia wyróżnienia się jest bardzo skuteczna w biznesie. Powinien jeszcze bardziej uaktywnić swoją sieć kontaktów LGBT, aby zmobilizować środowisko do pomocy. Innym wpływowym gejom będzie zależało, aby prezydent-gej odniósł sukces. Jeśli w Słupsku powstanie 30 nowych lokali, pojawią się nowe firmy, napłyną inwestycje, to będzie ciekawie.