Apple to niezaprzeczalnie lider stylu w świecie nowych technologii. To firma, której szef, Steve Jobs, jako pierwszy mówił - "design matters" (wygląd ma znaczenie). Ulubiona firma artystów, projektantów, fotografów czy ludzi filmu, miała też przygodę z modą. Tekstylia w tym przypadku okazały się doskonałym produktem dla podtrzymania wizerunku firmy ciekawej, firmy na czasie, firmy trendy. Od roku 1986 w sklepach dostępna była kolekcja ubrań Apple.
Firma często była wręcz krytykowana za zbyt duże przywiązanie do wizerunku i stylu, często kosztem dostarczania produktów nienajwyższej jakości. Dla tych, którzy za firmą z Cupertino nie przepadają, zdjęcia tych nietypowych ubrań są koronnym dowodem na oderwanie kierownictwa firmy od rzeczywistości.
Jeśli zdaje się wam, że są to stonowane czarne golfy i niczym niewyróżniające się jeansy, jesteście w ogromnym błędzie. Ubrania z linii Apple to stylowe, kolorowe ubrania, zdecydowanie podążające za trendami swoich czasów (lata 80). Doskonale oddają ówczesną popularność wygodnych ubrań sportowych, za dużych rozmiarów i jaskrawych kolorów.
Ubrania te to już dzisiaj rzadkość, dlatego niektóre egzemplarze używanych koszulek, pasków, bluz czy spodni w internecie sprzedawane są na aukcjach za okrągłe kwoty 100, 200 a nawet 300 dolarów. Takie egzemplarze to już dzisiaj ogromna rzadkość, a przy połączeniu z dużą grupą oddanych fanów firmy, popyt winduje ceny do góry.