Reklama.
Sieciowe kawiarnie są w Polsce coraz popularniejsze. W naTemat pisaliśmy o tym na przykład tutaj. Wśród kilkunastu największych sieci zastanawia jednak dosyć słaba pozycja światowego giganta Starbucks. Polacy najwyraźniej za starbucksową kawą nie przepadają, bo firma narzeka na brak zysków.
"New York Times" napisał ostatnio, że Europa jest jedynym regionem, w którym sieciówka nie przynosi firmie zysków. W 2011 roku sprzedaż wzrosła jedynie o 2 proc., kiedy chociażby w Azji było to 20 proc. Z tego powodu Starbucks rusza ze specjalną kampanią, która ma włączyć do menu "lokalne przysmaki".
Nie wiadomo, czy to pomoże, bo w internecie nie brakuje mało pochlebnych opinii na temat tej kawiarni.
A co Wy sądzicie o Starbucksie?
Jak się nauczą, że espresso nie ma prawa mieć konsystencji herbaty, to może im zacznie rosnąć... CZYTAJ WIĘCEJ
Jak się nauczą w ogóle, czym jest kawa, to może przebiją te 2 proc. CZYTAJ WIĘCEJ
Droga lura nic poza tym. CZYTAJ WIĘCEJ