Ujawniono PR-owe wydatki kancelarii Szydło i Morawieckiego. Zaskakujące, na co poszło najwięcej

Przez pół roku KPRM wydała ponad milion złotych na działania PR-owe.
Przez pół roku KPRM wydała ponad milion złotych na działania PR-owe. fot. Jakub Porzycki/Agencja Gazeta
Kancelaria Premiera – chodzi głównie o czas, gdy na czele rządu stała Beata Szydło – wydała przez pół roku ponad milion złotych na działania PR-owe. Chodzi o wydatki od 1 sierpnia 2017 r. do 12 lutego 2018 r. Szydło przestała pełnić funkcję premiera 8 grudnia 2017 r. Właśnie się okazało, na jaki cel przeznaczono największą kwotę.


Informacji o swoich wydatkach KRPM udzieliła po wniosku fundacji ePaństwo. Wydano w tym czasie 1 mln 60 tys. zł. Gazeta.pl zapytała Kancelarię Premiera, na co konkretnie poszły pieniądze. Aż 611 tys. zł zapłacono za usługi doradcze z zakresu prowadzenia kampanii w Google i na Facebooku. Chodzi o firmę Whites i kampanie Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads, YouTube oraz mailingi. Firma Mediafot dostała 103 tys. zł za obsługę fotograficzną wydarzeń z udziałem premiera i członków Rady Ministrów. Prawie 21 tys. zł zapłacono firmie Adspringer za grafiki, które prezentowały dokonania premiera i rządu.

W poprzednim raporcie z kwietnia pojawiła się też kwota, jaką zapłacono prezydenckiemu fotografowi Jakubowi Szymczukowi za jedną sesję fotograficzną Mateusza Morawieckiego. Wydano na nią 7380 zł.

źródło: gazeta.pl
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...