"Jest twarzą upadku". Żałosny materiał "Wiadomości" z porównaniem dwóch zdjęć Tuska

W "Wiadomościach" TVP porównano zdjęcia Tuska z 2013 i 2019 r. i na tej podstawie wyciągnięto wnioski.
W "Wiadomościach" TVP porównano zdjęcia Tuska z 2013 i 2019 r. i na tej podstawie wyciągnięto wnioski. Fot. screen ze strony wiadomosci.tvp.pl
Czasem wydaje się, że "Wiadomości" TVP nie są już zaskoczyć niczym w służbie propagandy finansowanej z podatków wszystkich Polaków. A jednak! W środowym wydaniu ukazał się materiał Marcina Tulickiego poświęcony samej twarzy Donalda Tuska. Aby dowieść, że jest to "twarz klęski i upadku", poproszono eksperta o ocenę dwóch zdjęć szefa RE. Jedna fotografia jest z wtorku, druga przedstawia Tuska młodszego o 6 lat.


Punktem wyjścia blisko 5-minutowego materiału o Donaldzie Tusku była jego wizyta w Gdańsku na obchodach 30. rocznicy wyborów 4 czerwca. Reporter "Wiadomości" usiłował przekonać widzów, że były premier jest twarzą wyborczej klęski.

Aby to udowodnić, przytoczył opinie publicystów. Dwóch, żeby nie było, że jest jednostronnie. Pierwszy był z "Gazety Polskiej Codziennie", a drugi z portalu wPolityce.pl. To jednak było za mało, by udowodnić, że Tusk jest - jak stwierdził jeden z publicystów - "twarzą upadku".

O opinię poproszono zatem specjalistę ds. wizerunku politycznego. Ten wziął do ręki dwa zdjęcia Donalda Tuska – jedno z 2013, drugie z 2019 r. I orzekł: twarz sprzed 6 lat to wizerunek osoby patrzącej w przyszłość. Z kolei na zdjęciu z wtorku ekspert wykrył, że jest to twarz człowieka, który "nie powrócił triumfalnie".
Ekspert ds. wizerunku polityków nie zwrócił uwagi, że na zdjęciu z wtorku widać wyraźnie, iż Tusk patrzy pod słońce i dlatego mruży oczy, co zmienia cały wyraz twarzy. Na zdjęciu sprzed 6 lat jest zaś po prostu młodszy i tyle.

Specjalista, który wygłosił te opinie, to Zbigniew Lazar, częsty gość TVP oraz Telewizji Republika czy stacji wPolsce.pl. Lazar jest właścicielem agencji Modern Corp. Za rządów PiS przeprowadzał szkolenia dla urzędników Kancelarii Premiera.

W maju portal Wirtualne Media opublikował badania, z których wynika, iż ok. 10 proc. widzów włącza telewizor "dla beki". Wśród najczęściej oglądanych programów właśnie po to, aby się pośmiać, znalazły się "Chłopaki do wzięcia", "Trudne sprawy" czy właśnie "Wiadomości" TVP.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
O TYM SIĘ MÓWI 0 0"Staram się z moimi kolegami". Czyli po czym widać, że Duda już prowadzi kampanię prezydencką
Jaguar 0 0Ludzie nie zdają sobie sprawy, że Jaguara można mieć za naprawdę sensowne pieniądze
INNPoland 0 0Dom J.R.R. Tolkiena na sprzedaż. To w nim „narodził się” Bilbo Baggins i Drużyna Pierścienia
DADHERO.PL 0 0Seks byłby dużo fajniejszy, gdyby faceci o tym pamiętali. 10 rzeczy, które obniżają kobietom libido
0 0Cyfrowi kryminaliści spuszczają nam spory łomot. "Ale mamy coś, czego nie mają oni"

MAMADU

0 0Rodzicielska wpadka prezesa PSL? Panie Władysławie, czas posłuchać internautów!
0 0Jakie wesele – takie małżeństwo? Od tej rzeczy zależy, jak długo będziecie razem

POLECAMY

KINO 0 0Widziałem ostatni film Piotra Woźniak-Staraka. Aż trudno uwierzyć, że to polska produkcja
0 0"Daleko mi do ideału, ale lubię pomagać ludziom". Rinke Rooyens o nowym programie i ojcostwie
SPOŁECZEŃSTWO 0 0"Cierpią w samotności". Codziennie 12 polskich mężczyzn popełnia samobójstwo
0 0"Syn chce być na zaprzysiężeniu, a ma zakaz wstępu". Jest decyzja Sejmu ws. Hartwicha
0 0"Prosili: zróbcie coś dla moich dzieci". Ta partia czekała 15 lat, żeby dostać się do Sejmu
0 0Ambasada w Szwecji Nobla dla Tokarczuk prawie nie dostrzegła. Spec od żużla zajmuje się tam kulturą