
Pracowałam przez kilka lat w reklamie i dzięki doświadczeniom po ciemnej stronie mocy wiem, jak powstaje typowa kampania. Zapewniam, nie ma to nic wspólnego z szacunkiem dla inteligencji odbiorcy. Myślałam, że jestem impregnowana na schamienie, bezczelność i kłamstwo. Aż do dzisiaj. CZYTAJ WIĘCEJ
Wcisną się w anorektyczny kanon piękna w rozmiarze 36. Będą perfekcyjnymi paniami domu karmiącymi rodzinę selerem naciowym maczanym w ekoserku light. CZYTAJ WIĘCEJ
Wpisuje się to w szerszy trend, który ostatnio przetacza się przez media: szczucie opinii publicznej na poszczególne grupy, które jakoby są czemuś winne lub mają niezasłużenie lepiej. Emeryci żyją za długo i zabierają miejsca pracy młodym. Młodzi nie chcą iść do łopaty, tylko wybierają niepotrzebne humanistyczne studia. Kobiety (znów one) są złe, bo nie rodzą, a jak już urodzą, to rozjeżdżają nas bezczelnie wózkami. Bezrobotni i ubodzy są winni wszystkim pozostałym plagom, w tym też rozmiarowi długu publicznego, drogiej benzynie i słabym wynikom polskich piłkarzy. CZYTAJ WIĘCEJ
Przeczytaj też: Polskie dzieci w czołówce najbardziej otyłych. Rodzice robią z nich grubasów. Jak uchować dziecko od nadwagi?
Mam świetne hasło dla Donalda Tuska na następną kampanię: „Nie stać was na zdrowy chleb – żryjcie stadiony”. CZYTAJ WIĘCEJ