
Redakcja dwutygodnika "Bloomberg Businessweek Polska" została zwolniona. Tytuł najprawdopodobniej zniknie z Polski.
REKLAMA
"Bloomberg Businessweek Polska" po roku zapewne zniknie z rynku. Jak podaje Presserwis, już zwolniono kilkuosobową redakcję tego pisma. Zostanie wydany jeszcze jeden numer.
"BBP" powstał we wrześniu zeszłego roku. Miał być prestiżowym magazynem biznesowym na naszym rynku medialnym. Wówczas zakładano, że będzie się sprzedawał na poziomie 20 tysięcy egzemplarzy i z czasem przekształci z dwutygodnika w tygodnik – co się nie stało. Pierwszy numer wyszedł w nakładzie 60 tysięcy egzemplarzy, ale do dziś nie wiadomo, jaką pismo miało sprzedaż. Z początku kierował nim Michał Kobosko, obecny naczelny "Wprost". Po jego przejściu do tygodnika naczelnym "Bloomberga" został Cezary Szymański.
Pismo było wydawane w Polsce na licencji Bloomberga przez Platformę Mediową Point Group, właściciela "Wprost". Doniesień Presserwisu nie potwierdza jednak rzeczniczka prasowa PMPG Anna Pawłowska-Pojawa ani szef warszawskiej redakcji "BBP" David McQuaid, który w imieniu Bloomberga monitorował jakość dwutygodnika.
