
Kolejne przetasowania na rynku tygodników opinii. Nowym liderem sprzedaży został "Gość Niedzielny", na drugie miejsce spadła "Polityka". Awansował za to "Newsweek Polska", który wskoczył na podium kosztem "Uważam Rze". Reszta daleko w tyle.
REKLAMA
"Gość Niedzielny" sprzedaje się najlepiej ze wszystkich tygodników opinii. W lipcu bieżącego roku jego sprzedaż wyniosła 132 tys. egzemplarzy. W efekcie pozycję lidera straciła "Polityka" (130 tys.) – wynika z raportu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanym przez portal wirtualnemedia.pl.
Podium zamyka prowadzony przez Tomasza Lisa "Newsweek Polska", który w stosunku do analogicznego okresu w 2011 roku zanotował najwyższy wzrost sprzedaży, bo aż 26 procent. Jego sprzedaż to aktualnie 129 tys. egzemplarzy. "Newsweek" zrzucił z podium "Uważam Rze", które sprzedaje się w ilości 128 tys.
I o ile w czołówce rozbieżności pomiędzy ilością sprzedaży są niewielkie to dalej różnice są już dużo większe – czytamy na wirtualnemedia.pl. Piąty "Wprost" w lipcu bieżącego roku sprzedawał się na poziomie 71 tys. egzemplarzy.
Czytaj: "Wyborcza" z najniższą sprzedażą w historii. Kto jeszcze czyta prasę?
Czytaj: "Wyborcza" z najniższą sprzedażą w historii. Kto jeszcze czyta prasę?
Ciężkie zadanie czeka nową naczelną "Przekroju", bowiem tygodnik sprzedawał się zaledwie w ilości 20 tys. egzemplarzy.
Dokładne zestawienie przeczytasz na wirtualnemedia.pl
