
Koalicja Polska, klub sejmowy skupiony wokół PSL, ma od dziś nowe logo. Znak graficzny został zaprezentowany na Twitterze. Zmiana nie umknęła uwadze internautów – jedni ją chwalą, inni kpią.
REKLAMA
Koalicja Polska pokazała w środę po południu swoje nowe logo. Grafika została opublikowana m.in. na Twitterze. Przedstawia ona kod kreskowy w polskich barwach narodowych. Wpisowi towarzyszą hasztagi dotyczące gospodarki i przedsiębiorców, co ma sygnalizować jaki program ma konserwatywna Koalicja Polska przedstawiająca się jako polityczne centrum.
Wraz z nowym logo zostały zaprezentowane cele programowe KP: patriotyzm gospodarczy, wzmocnienie samorządności oraz reforma systemu ochrony zdrowia. – Nic nie zmieniamy, a uzupełniamy to co powstało już kilka miesięcy temu. Dołączają do nas kolejne podmioty (...) Cały czas pracujemy nad realizacją programu. Idziemy do przodu – powiedział poseł Andrzej Grzyb w TVP Info.
Tymczasem nowe logo od razu przykuło uwagę internautów. Jedni chwalą je za to, że symbolizuje gospodarkę, inni kpiąco dopytują, czy to znaczy, że PSL i inni koalicjanci są na sprzedaż. Pojawiły się także głosy, że wśród słów kluczowych promowanych wraz z ogłoszeniem nowego znaku nie ma rolnictwa.
