Radiowa Trójka zanotowała swój najniższy wynik w historii badania Radio Track. W ostatnim kwartale 2020 r. miała tylko 2,4 proc. udziału w rynku słuchalności – podaje portal wirtualnemedia.pl.
Radiowa Trójka zaliczyła największy zjazd w nowym zestawieniu dotyczącym słuchalności. Jej udział w rynku słuchalności poszedł w dół rok do roku z 5,3 do 2,4 proc., czyli o 54,7 proc. 2,4 proc. to rekordowo niski wyniki rozgłośni w historii badania Radio Track.
Co istotne, zmalał również wynik radiowej Jedynki, ale tylko z 5,3 do 5 proc. Niższy udział (4,9 proc.) stacja zanotowała w drugim kwartale 2020 r.
Przypomnijmy, że od października Trójka ma nową ramówkę, przygotowaną przez powołane w sierpniu władze stacji. Z tej "starej" Trójki, która była kultową stacją dla wielu słuchaczy, już w zasadzie nic nie zostało.
Od momentu słynnej afery z piosenką Kazika, z Trójki zaczęli masowo odchodzić dziennikarze związani ze stacją od lat. 5 stycznia oficjalnie wystartowało jednak Radio 357 – tworzone głównie przez ludzi wcześniej związanych z Trójką.
Warto zaznaczyć, że jeszcze przed oficjalnym startem Radio 357 prześcignęło Trójkę w czasie świątecznej akcji charytatywnej. Zbierało pieniądze na sprzęt komputerowy dla dzieci razem z Fundacja Świętego Mikołaja. Licytację prowadził Kuba Strzyczkowski. W sumie udało się zebrać ponad 278 tys. zł.