
Radio 357 jeszcze na dobrą sprawę nie ruszyło, a już ustawiło poprzeczkę niezwykle wysoko. Wszystko za sprawą noworocznej audycji muzycznej, którą byli dziennikarze Trójki przenieśli do internetu. "Topu Radia 357" słuchało włączyło niemal 250 tysięcy osób, ale łącznie było ich kilkukrotnie więcej.
"Podczas Topu Radia 357 nasz stream uruchomiono 1,25 miliona (!) razy. Unikalni użytkownicy: 247 tysięcy. Dziękujemy i kłaniamy się nisko" – poinformował na Twitterze Paweł Sołtys, dziennikarz prezes spółki 357, która nadaje radio.
"Wystawiliśmy w tym czasie ponad pół miliona streamów. Wiedzą Państwo jaka stacja internetowa w Polsce ma taki zasięg? Żadna. Wiedzą Państwo, jaka to słuchalność w odniesieniu do stacji FM. Mniej więcej połowa zasięgu Pewnego Radia, które wszyscy dobrze znamy" – czytamy na profilu "małego internetowego radyjka".
