Marek Niedźwiecki odszedł z Trójki i dołączył do powstającego Radia 357
Marek Niedźwiecki odszedł z Trójki i dołączył do powstającego Radia 357 Fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Gazeta
Reklama.
Wraz z nieobecnością Marka Niedźwieckiego, Łukasza Stelmacha i Marcina Łukawskiego na antenie radiowej Trójki zabrakło w tym roku też kultowego "Topu Wszech Czasów". Dziennikarze przenieśli jednak formułę do powstającego internetowego radia. "Top Radia 357" okazał się wielkim sukcesem (pod tym linkiem znajdziecie wyniki).
Czytaj też: Świetna wiadomość dla byłych słuchaczy Trójki. Nowy Rok będzie niezwykły

"Podczas Topu Radia 357 nasz stream uruchomiono 1,25 miliona (!) razy. Unikalni użytkownicy: 247 tysięcy. Dziękujemy i kłaniamy się nisko" – poinformował na Twitterze Paweł Sołtys, dziennikarz prezes spółki 357, która nadaje radio.
Radio 357 na swoim profilu podało też dane dotyczące zasięgu sekundowego, czyli liczby osób realnie siedzących przy głośnikach w trakcie każdej piosenki. "W każdej chwili dzisiejszej audycji słuchało przynajmniej 120 tys. osób" – podaje rozgłośnia. To nie koniec imponujących statystyk.
Czytaj też: Powstaje kolejne radio wywodzące się z Trójki. Jego założyciel mówi o "projekcie na miarę 2020 roku"

"Wystawiliśmy w tym czasie ponad pół miliona streamów. Wiedzą Państwo jaka stacja internetowa w Polsce ma taki zasięg? Żadna. Wiedzą Państwo, jaka to słuchalność w odniesieniu do stacji FM. Mniej więcej połowa zasięgu Pewnego Radia, które wszyscy dobrze znamy" – czytamy na profilu "małego internetowego radyjka".
Radio 357 prześcignęło też Trójkę w czasie świątecznej akcji charytatywnej. Zbierało pieniądze na sprzęt komputerowy dla dzieci razem z Fundacja Świętego Mikołaja. Licytację prowadził Kuba Strzyczkowski. W sumie udało się zebrać ponad 278 tys. zł. Kilka razy więcej niż w czasie podobnej audycji na antenie Polskiego Radia.
Dodajmy, że Radio 357 oficjalnie startuje 5 stycznia.