Kammel poparł kampanię reklamową środowisk LGBTQ+. Fani zastanawiają się, co na to TVP
Bartosz Świderski
25 marca 2021, 10:42·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 25 marca 2021, 10:42
Tomasz Kammel od dłuższego czasu jest krytykowany przez swoich fanów za współpracę z Telewizją Polską. Komentarzy na ten temat nie zabrakło również wtedy, gdy prezenter TVP poparł billboardy stowarzyszenia Miłość nie wyklucza i Grupy Stonewall, które wspierają społeczność osób LGBTQ+.
Reklama.
Miłość Nie Wyklucza, Grupa Stonewall oraz Kultura Równości zorganizowały zbiórkę pieniędzy na billboardy "Kochajcie mnie, mamo i tato", które są częścią akcji walki z transfobią i homofobią. Kampania reklamowa odwołuje się do popularnych plakatów antyaborcyjnych z przesłaniem "Kochajcie się, mamo i tato".
"Naszym zdaniem najważniejsze jest to, żeby w pierwszej kolejności rodzice kochali swoje dziecko – w oczach wielu dzieci w Polsce to wciąż nieosiągnięty priorytet" – czytamy na facebookowym fanpage’u stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza.
Zdjęcie billboardów społeczności LGBTQ+ ustawionych obok plakatu Wspólnoty Trudnych Małżeństw SYCHAR zamieścił na swoim Instagramie sam Tomasz Kammel. "Bardzo przyjemnie widzieć billboardy dwóch tak różnych organizacji, którym chodzi o to samo – o dobro dziecka" – napisał w poście.
Na reakcję fanów nie trzeba było długo czekać. "I po karierze w TVP" – skomentował jeden z internautów. "Pewnie w "Wiadomościach" będzie to skrytykowane, więc niech pan uważa co pisze, bo straci pracę" – dodał inny użytkownik portalu społecznościowego.
Przypomnijmy, że po odejściu Marzeny Rogalskiej jej partner z "Pytania na śniadanie" Tomasz Kammel znalazł się pod ostrzałem krytyki. Internautom nie spodobało się, chociażby jego zdjęcie z Joanną Jędrzejczyk, nową jurorką programu "Dance Dance Dance" TVP, a Paulina Młynarska skrytykowała jego (skasowany już) wpis o swoim ojcu Wojciechu Młynarskim.