Reklama.
"Ekipa" lub inaczej "Ekipa Friza" to grupa barwnych youtuberów z Polski. To młodzi, przedsiębiorczy influencerzy, którzy opanowali cyberprzestrzeń. Na YouTube śledzi ich ponad 1,4 mln subskrybentów. Kilka miesięcy temu do sprzedaży trafiły lody sygnowane logiem Ekipy, które szybko stały się gigantycznym hitem wśród Polaków, a każda nowa partia produktu rozchodziła się w mgnieniu oka.
Zgodnie z raportami Centrum Monitorowania Rynku lody Ekipy Friza są najlepiej sprzedającym się nowym produktem w historii firmy Koral (wyprzedziły wcześniejsze nowości o 300 proc.). – W marcu i kwietniu, kiedy było jeszcze dosyć zimno, ich sprzedaż paradoksalnie wciąż rosła niezależnie od prognoz pogodowych – zdradził dyrektor marketingu Koral, Piotr Gąsiorowski, w wywiadzie z Wirtualnymi Mediami.
– Ta bariera - pogoda - jest jak wiadomo bardzo newralgiczna dla naszej branży, a co dopiero w przypadku lodów wodnych czy sorbetowych, które są wyjątkowo wrażliwe na temperaturę - lody Koral-Ekipa jako pierwsze w historii przełamały tę barierę i myślę, że sprzedawane nawet zimą miałyby również wysokie zainteresowanie – dodał.
Czytaj także: