PZPN powołał nową komisję ds. mediów. W jej składzie: Sakiewicz, Lisiecki i Szkolnikowski
redakcja naTemat
25 października 2021, 13:52·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 25 października 2021, 13:52
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował o powołaniu nowego składu komisji ds. mediów i marketingu Związku. Znaleźli się w niej m.in. Michał Lisieckie z PMPG Polskie Media, Tomasz Sakiewicz z "Gazety Polskiej" oraz Marek Szkolnikowski z TVP Sport.
Reklama.
Komisją ds. mediów i marketingu PZPN zarządzać będzie Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu w PZPN, a jego zastępcą będzie Marcin Mikucki, szef marketingu i komunikacji w spółce Ekstraklasa SA.
Jak podaje magazyn "Press", początkowo mówiono, że w skład komisji wejdą dyrektor programowy TVN Edward Miszczak i redaktor naczelny "Pulsu Biznesu" Grzegorz Nawacki. Obaj jednak ostatecznie nie "dostali powołania" od PZPN.
Związek znalazł za to miejsce dla Sakiewicza, Lisieckiego czy Szkolnikowskiego oraz Marcina Biegluka, dyrektor generalnej Portfolio Prasowego Ringier Axel Springer, Joanny Pawlak, prezes Wirtualnej Polski Media, Anny Soboty, dyrektor biura reklamy Grupy Super Expressu czy Szymona Sikorskiego, szefa agencji Publicon.
Co ciekawe w poprzedniej komisji, kiedy PZPN zarządzał Zbigniew Boniek, znaleźli się dziennikarze, którzy mają więcej wspólnego z piłką nożną jak Paweł Wilkowicz, Mateusz Borek, Tomasz Smokowski czy Roman Kołtoń.
Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut