Barbara Kurdej-Szatan
Barbara Kurdej-Szatan i jej współpraca z siecią Play. Fot. VIPHOTO/East News
Reklama.
5 listopada Barbara Kurdej-Szatan za pośrednictwem swojego Instagrama postanowiła skomentować rządy PiS w kontekście sytuacji na granicy polsko-białoruskiej oraz śmierci 30-letniej Izabeli z Pszczyny.
Czytaj także:
Gwiazda nie przebierała w słowach pisząc o tym, co myśli o działaniach Straży Granicznej. "Maszyny bez serca, bez mózgu, bez niczego!", "Maszyny ślepo wykonujące rozkazy!!!", "mordercy!", "trzęsę się i ryczę", "rząd, który zezwala na śmierć kobiet, zamiast ich ratunek" – pisała, uzupełniając te stwierdzenia wieloma wulgaryzmami.
Choć artystka ostatecznie usunęła wpis i przeprosiła za wulgarną formę przekazu, to nie udało jej się uniknąć negatywnych konsekwencji.
Jak informowaliśmy w naTemat.pl, w poniedziałek (8 listopada 2021 r.) Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła dochodzenie w sprawie znieważenia funkcjonariuszy SG przez aktorkę.
Niedługo później prezes TVP Jacek Kurski ogłosił, że Kurdej-Szatan nie będzie już grała w "M jak miłość". W obliczu tej sytuacji gwiazda wystosowała oświadczenie, w którym zdecydowała się jeszcze raz wytłumaczyć ze swojego zachowania i przeprosić.
Wyjaśniła, że jej krytyczna opinia dotyczyła tylko filmiku z uchodźcami, który trafił do internetu. "Chciałabym podkreślić z całą mocą, że szanuję ciężką pracę wszystkich służb mundurowych i doceniam ich wysiłki, żeby zapewnić nam bezpieczeństwo" – podkreśliła.

Sieć Play odniosła się do wpisu Kurdej-Szatan

Sieć Play, z którą Kurdej-Szatan od lat współpracuje, także ustosunkowała się do tej sprawy. Wcześniej operator wydał komunikat, w którym podkreślił, że odcina się od "osobistych poglądów" kobiety.
Po tym jak aktorka straciła pracę w TVP, a w sieci zalała ją fala negatywnych komentarzy Play zareagował kolejnym oświadczeniem. Wszystko wskazuje na to, że Kurdej-Szatan nadal będzie grała w reklamach.
"W ramach współpracy z Play pani Barbara Kurdej-Szatan gra powierzoną jej rolę w reklamach, natomiast jej poglądy wyrażane przez nią na prywatnych profilach w mediach społecznościowych w żaden sposób nie mogą być utożsamiane ze stanowiskiem firmy" – oznajmiła Ewa Sankowska-Sieniek z Biura Prasowego Play, cytowana przez Radio Zet.
"Play obsługuje ponad 15 mln klientów, dla których świadczy najwyższej jakości usługi telekomunikacyjne. W swojej komunikacji dbamy o to, aby używany język wyrażał szacunek" – dodała.
Czytaj także:

Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut