Reklama.
Takie wrażenie można odnieść, przyglądając się rezultatom badania przeprowadzonego przez Stowarzyszenie PEMI. Wynika z niego, iż niewiele polskich firm świadomie podkreśla, że ich produkty powstały w Polsce. Jeszcze mniej bazuje na polskości promując swoje wyroby.
I tak Francuzi zwykle wybierają francuskie auta, Niemcy zaś uważają swoje produkty za najlepsze, i to ich szukają na półkach. W Polsce konsumenci dalej wolą zagraniczne produkty, utożsamiając je z wysoką jakością, podczas gdy wielokrotnie polskie produkty są po prostu lepsze. Wynika to zapewne z doświadczeń zakupowych Polaków. Przed 90 rokiem wszystko, co zagraniczne, utożsamiane było z luksusem i lepszą jakością. CZYTAJ WIĘCEJ
Teraz wszystkie marki koncernu mają cudzoziemsko brzmiące nazwy. Oprócz Reserved w portfolio LPP są House, Mohito i Cropp. W marcu przyszłego roku sieć uruchomi w Polsce sklepy o równie “staropolskiej” nazwie Sinsay. CZYTAJ WIĘCEJ