"Proces dekady" Deppa i Heard jest już warty miliony.
"Proces dekady" Deppa i Heard jest już warty miliony. Fot. Pool EPA/Associated Press/East News
Reklama.
Obserwuj naTemat w Wiadomościach Google

Rozwód Heard i Deppa. Pierwsze oskarżenia o przemoc

Małżeństwo Johnny'ego Deppa i Amber Heard trwało krótko. Oficjalnie ich związek zakończył się 23 maja 2016 r., kiedy celebrytka złożyła pozew o rozwód. Pięć dni później wystąpiła o sądowy zakaz zbliżania się i wyznała, że jej mąż znęcał się nad nią psychicznie i fizycznie.
Świat obiegły zdjęcia przedstawiające pobitą twarz aktorki. Depp już wtedy odpierał oskarżenia, twierdząc, że żona sfałszowała dowody świadczące o jego winie. Z danych zebranych przez Instytut Monitorowania Mediów wynika, że w polskich portalach internetowych pojawiło się wówczas ponad 400 artykułów dokładnie opisujących spór między parą amerykańskich aktorów.
Przez niespełna miesiąc (25 maja – 20 czerwca 2016r.) dotarcie publikacji wyniosło na polskim rynku ponad 22 mln kontaktów z przekazem, natomiast ekwiwalent reklamowy (AVE) opiewał wtedy na prawie 4 mln zł.

Felieton Heard dla "Washington Post"

W 2018 roku Amber Heard napisała felieton dla "Washington Post". Tam aktorka przyznała, że była ofiarą przemocy domowej. Choć nazwisko Deppa tam nie padło, to wszelkie podejrzenia spadły właśnie na niego.
Odtwórca roli Jacka Sparrowa w "Piratach z Karaibów" przekonywał, że artykuł nie miał nic wspólnego z prawdą i w dodatku zaszkodził on jego reputacji. W konsekwencji aktor postanowił złożyć pozew o zniesławienie i milionowe odszkodowanie. Miedzy byłymi małżonkami rozpoczęły się sądowe przepychanki.
Polskie redakcje internetowe w okresie od marca 2019 roku do końca 2020 roku wspomniały o sprawie 840 razy. Wszystkie treści z tego okresu wygenerowały dotarcie na poziomie 19 mln potencjalnych kontaktów, natomiast ekwiwalent reklamowy wyniósł już wtedy 6 mln zł.

"Proces dekady" Deppa i Heard z największymi zyskami

11 kwietnia w stanie Wirginia w USA rozpoczął się "proces dekady" dotyczący zniesławienia Johnny'ego Deppa. Cały świat może obserwować na żywo relację z rozpraw, co zdecydowanie wzbudza duże zainteresowanie.
Instytut Monitorowania Mediów podaje, że w okresie od 11 kwietnia do 15 maja br. tylko w internetowych portalach o celebrytach pojawiło się już 1,1 tys. artykułów donoszących o szczegółach kolejnych rozpraw między Deppem a Heard. Teksty wygenerowały dotarcie na poziomie 15 mln kontaktów z przekazem i wartością reklamową o wysokości aż 9,2 mln zł.
Z tego wynika, że wartość reklamowa batalii sądowej między Johnnym Deppem a Amber Heard na polskim rynku wynosi już w sumie prawie 19 mln zł.
Czytaj także: