Reklama.
"Uwierz w siebie", "jesteś w stanie zrobić wszystko", "myśl pozytywnie" – takimi sloganami karmią nas liczni biznesowi "eksperci" i "guru". Jaką wartość mają ich porady? – Ludzie, naprawdę nie bądźcie naiwni – odpowiadają polscy praktycy biznesu.
Ludzie: naprawdę nie bądźcie naiwni i nie płaćcie za tego typu kursy. Jedyna osoba, która może Wam jakkolwiek pomóc w zostaniu milionerem to Wy sami. Ponadto, mnóstwo wartościowych, motywujących, inspirujących wykładów jest w sieci za darmo. CZYTAJ WIĘCEJ
Pewne cechy się ma, albo nie. Nie wierzę, że ktoś, kto jest cichy, pokorny i skromny, nauczy się wydawać ludziom polecenia i skutecznie nimi zarządzać.
Biznes ewoluuje, tak więc ktoś, kto zdobył sławę w latach dziewięćdziesiątych i od tego czasu zajmuje się tylko szkoleniami, często ma już tylko mgliste pojęcie o tym, jak dana branża wygląda obecnie.