Reklama.
Sprzedaż smartfonów na świecie sięgnie 1 mld sztuk, 90 proc. tworzonych haseł będzie podatnych na ataki hakerskie, a branża telewizyjna rozpocznie wprowadzanie na rynek telewizorów najnowszej generacji Ultra HD – m.in. takie prognozy na 2013 roku znalazły się w raporcie firmy Deloitte "TMT Prediction 2012".
Reklama podbija tablety i smartfony. Z szacunków Deloitte wynika, że przychody z reklam na smartfony w ciągu nadchodzącego roku wyniosą 4,9 miliardów dolarów, natomiast w przypadku tabletów kwota ta sięgnie 3,4 miliardów dolarów. CZYTAJ WIĘCEJ
Z raportu wynika, że w 2013 roku liczba odbiorników umożliwiających korzystanie jednocześnie z telewizji cyfrowej i usług interaktywnych przekroczy 100 milionów. Do końca dekady natomiast zdecydowana większość nowych telewizorów sprzedawanych w krajach rozwiniętych będzie miała taką możliwość. Jak zaznacza Deloitte, w Polsce telewizja hybrydowa dopiero raczkuje – jak na razie tylko TVP i Eska TV oferują taką możliwość. CZYTAJ WIĘCEJ