
Miała być nowa jakość, wyszła wielka klapa – po hucznym starcie kierownictwo platformy cyfrowej nc+ jest zasypywane niepomyślnymi informacjami. Protesty niezadowolonych użytkowników wywołały nie tylko lawinę komentarzy w internecie, ale też przyciągnęły uwagę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Instytucja może wkrótce wszcząć postępowanie przeciw firmie, na razie bada skargi.
Po wstępnej analizie zgłaszanych problemów nasze wątpliwości budzi przede wszystkim praktyka operatora polegająca na jednostronnej zmianie umowy zawartej na czas określony. (…) Jeśli będą podstawy naruszenia zbiorowych interesów konsumentów, nie wykluczamy podjęcia kroków polegających na wszczęciu postępowania administracyjnego w tej sprawie. CZYTAJ WIĘCEJ
Oburzenie klientów budzi konieczność przyjęcia nowych warunków i podpisania nowej umowy. Jeśli dotychczasowi klienci platformy n nie zrobią tego do 1 maja, firma zmieni ich umowy automatycznie. To może naruszać interesy klientów.

