
Możesz zdobyć doświadczenie, nawiązać kontakty biznesowe, ale i poznać przyszłą żonę lub męża – właśnie w ten sposób sposób reklamuje się jedno z najbardziej pożądanych miejsc pracy na świecie, czyli PricewaterhouseCoopers (PwC). – Sugestia, że więzi osobiste to jeden z dodatkowych walorów przyciągających do pracy w tej korporacji jest na granicy manipulacji – mówi psycholog biznesu Leszek Mellibruda.
Z jednej strony, ten plakat sugeruje, że kierownictwo przyzwala na związki nieformalne, bo przecież musiało zaakceptować ten bilbord. Z drugiej strony, w domyśle przyzwala tylko na takie romanse w pracy, które skończą się małżeństwem
Miłość w open space
Komunikacja outdoorowa wpisuje się w nową kampanię wizerunkową PwC jako nowoczesnego pracodawcy. Do wypracowania koncepcji kampanii zaprosiliśmy naszych pracowników, reprezentujących wszystkie działy firmy. Jako cechę najbardziej charakterystyczną i wyróżniającą PwC na rynku pracownicy wskazali różnorodność i właśnie ten aspekt chcieliśmy szczególnie pokazać w naszej komunikacji. Hasłem kampanii jest „100% możliwości”, dlatego też wszystkie korzyści, o których mówimy w naszym materiałach wizualnych sumują się do 100%. Zdecydowana większość z nich dotyczy kwestii możliwości rozwoju zawodowego związanego z pracą w PwC. Ostatnia propozycja z plakatu została dodana jako element „z przymrużeniem oka”, przyciągający uwagę naszych odbiorców, choć niewątpliwie PwC na przestrzeni lat połączyło wiele par w Polsce. Głównym celem naszej kampanii było zainteresowanie odbiorców pracą w PwC i patrząc na liczbę aplikacji, które otrzymaliśmy, cel ten został w pełni zrealizowany.

