Reklama.
Polscy internauci mają najlepsze w Europie opinie na temat sieci. Jak wynika z przygotowanego na zlecenie Google badania Boston Consulting Group, dostrzegamy wpływ internetu na szerzenie kultury, jej promocję za granicą i wierzymy w poprawę poziomu mediów internetowych w ciągu trzech lat. Jednak wciąż nie jesteśmy skłonni płacić za treści. Choć ten ostatni podpunkt ma zmienić się w ciągu pięciu najbliższych lat.
Jednak entuzjazm Polaków wynika przede wszystkim z faktu, że te i inne treści dostają w sieci za darmo. W odróżnieniu od Niemców, Francuzów czy Anglików przejawiamy też dużo większą skłonność do "płacenia" za usługi nie twardą gotówką, lecz własnymi danymi albo oglądaniem reklam. Aż 73 proc. polskich respondentów jest gotowa zaakceptować reklamy w zamian za bezpłatny dostęp do treści. CZYTAJ WIĘCEJ