To kolejna awaria w ciągu ostatnich dni, która utrudnia klientom zarządzanie swoimi finansami.
Informacje o problemach zaczęły napływać około godziny 11:00-12:00. Użytkownicy skarżą się na brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego. Przy próbie logowania pojawia się komunikat informujący o "chwilowych utrudnieniach".
Bank Millennium potwierdził występowanie problemów, publikując komunikat na swoim profilu w serwisie X (dawniej Twitter).
"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" – czytamy w komunikacie banku Millennium. Użytkownicy banku Millennium piszą o problemach w mediach społecznościowych. Podkreślają, że częste awarie podważają zaufanie do banku i utrudniają korzystanie z jego usług.
W przypadku problemów warto podjąć następujące działania:
To nie pierwszy raz, gdy klienci Banku Millennium zgłaszają problemy z dostępem do usług bankowych. W ciągu ostatnich miesięcy było już kilka podobnych przypadków.
Poprzednie awarie w Banku Millennium
Przypomnijmy, że klienci Millenium zgłaszali trudności w dostępie do aplikacji mobilnej i serwisu internetowego już w poprzednim tygodniu, w czwartek, 20 marca. Z kolei w grudniu 2023 także doszło do awarii bankowości mobilnej, która uniemożliwiała klientom korzystanie z aplikacji. Bank informował wówczas o problemach na ekranie logowania.
W sierpniu 2024 klienci zgłaszali brak dostępu do aplikacji mobilnej oraz serwisu bankowości internetowej. Komunikat przy próbie logowania informował o "chwilowych utrudnieniach".
Zobacz także