
Reklama.
O Brand24 można powiedzieć wiele, ale na pewno nie to, że jest nudne. Polska firma zajmująca się monitoringiem marki w sieci ma się dobrze i właśnie szykuje się na podbój Stanów Zjednoczonych. Stąd też pewnie nie opuszczają ich dobre humory. W Polsce – jak informuje jej prezes Michał Sadowski – ma już 400 stałych klientow.
A tych zazwyczaj wita w nietypowy sposób. Tak było i w przypadku wspomnianego H&M. – H&M w gronie klientów Brand24! (...) Postanowiliśmy więc poszerzyć badanie marki i jej klientów o analizę offlinie – zajawił Sadowski na Facebooku.
I wystarczyło – film błyskawicznie poniósł się dalej. Z tym zazwyczaj nie ma problemów, bo same filmy są zabawne, a ekipa Brand24 wyjątkowo lubiana w blogosferze i szeroko rozumianej branży.
– Czas chyba przyśpieszyć aby Michal Sadowski wyszedł z lodówki.
– Wąs, badminton.. Dobra robota i majstersztyk PRowy. Zazdroszcze
Powitanie H&M
A jak było w przypadku poprzednich klientów. Zobaczcie sami.
Powitanie kanału "History"
Powitanie sklepu IKEA
Różnych wideo było też więcej. Nie można zapomnieć tu o kultowym już utworze "Robię internety", o którym opowiadali wtedy w rozmowie z naTemat.