Piotr Kaszubski pożegnał się z fanami na Facebooku
Piotr Kaszubski pożegnał się z fanami na Facebooku Fot. Piotr Kaszubski / Facebook.com

Piotr Kaszubski, o którego podejrzanych interesach wielokrotnie pisaliśmy, pożegnał się ze swoimi fanami na Facebooku. „20-letni milioner” nie zamierza jednak zrezygnować z handlowania preparatem do wybielania zębów. Wręcz przeciwnie, Kaszubski ze swoim budzącym wątpliwości produktem rusza teraz na podbój całej Europy, informując, że do czasu osiągnięcia międzynarodowego sukcesu „ogranicza swoją aktywność na Facebooku”.

REKLAMA
Pożegnanie z „kochanymi fanami” ukazało się na facebookowym profilu Kaszubskiego w środę wieczorem. Kaszubski napisał w nim, że jego flagowy produkt, preparat wybielający zęby WhiteTime, zdobył „71 procent całego polskiego rynku healthcare”. W związku z tym „młody milioner” planuje ekspansję na rynki zagraniczne, a do czasu odniesienia międzynarodowego sukcesu ogranicza aktywność na Facebooku. Tak przynajmniej brzmi oficjalny powód wycofania się Kaszubskiego z facebookowej aktywności.
logo
Fot. Facebook.com

O Piotrze Kaszubskim pisaliśmy już wielokrotnie. Ostatnio udało nam się ustalić, że na rynku pojawił się produkt Błonnik Beta, który reklamuje niewpisana do Centralnego Rejestru Lekarzy dr Anna Otulak-Wyrozębska. Wszystko wskazuje, że stoi za nim właśnie Kaszubski. Analogiczna sytuacja dotyczyła innego preparatu na zmarszczki.
Podobne oszustwo reklamowe zastosowano przy promowaniu preparatu na odchudzanie Lipoxine, za którym, jak się dowiedzieliśmy, najprawdopodobniej również stał Kaszubski. Lipoxine był zresztą sprzedawany nielegalnie, o czym Sanepid powiadomił policję.
Flagowym produktem Kaszubskiego jest jednak preparat wybielający zęby WhiteTime. Na oficjalnej stronie produktu polecał go stomatolog Jakub Dziewit. Problem polegał na tym, że dr Dziewit nie udzielił Kaszubskiemu zgody na wykorzystanie swojego wizerunku, o czym napisał w oświadczeniu, które opublikowaliśmy w innym artykule.