
Reklama.
Pożegnanie z „kochanymi fanami” ukazało się na facebookowym profilu Kaszubskiego w środę wieczorem. Kaszubski napisał w nim, że jego flagowy produkt, preparat wybielający zęby WhiteTime, zdobył „71 procent całego polskiego rynku healthcare”. W związku z tym „młody milioner” planuje ekspansję na rynki zagraniczne, a do czasu odniesienia międzynarodowego sukcesu ogranicza aktywność na Facebooku. Tak przynajmniej brzmi oficjalny powód wycofania się Kaszubskiego z facebookowej aktywności.
O Piotrze Kaszubskim pisaliśmy już wielokrotnie. Ostatnio udało nam się ustalić, że na rynku pojawił się produkt Błonnik Beta, który reklamuje niewpisana do Centralnego Rejestru Lekarzy dr Anna Otulak-Wyrozębska. Wszystko wskazuje, że stoi za nim właśnie Kaszubski. Analogiczna sytuacja dotyczyła innego preparatu na zmarszczki.
Podobne oszustwo reklamowe zastosowano przy promowaniu preparatu na odchudzanie Lipoxine, za którym, jak się dowiedzieliśmy, najprawdopodobniej również stał Kaszubski. Lipoxine był zresztą sprzedawany nielegalnie, o czym Sanepid powiadomił policję.
Flagowym produktem Kaszubskiego jest jednak preparat wybielający zęby WhiteTime. Na oficjalnej stronie produktu polecał go stomatolog Jakub Dziewit. Problem polegał na tym, że dr Dziewit nie udzielił Kaszubskiemu zgody na wykorzystanie swojego wizerunku, o czym napisał w oświadczeniu, które opublikowaliśmy w innym artykule.