Taka prosta akcja, a robi tyle dobrego. Kupując te produkty, wspomożesz najbardziej potrzebujące rodziny
Bieda wciąż ma twarz dziecka. Według szacunków w Polsce niedostatkiem dotkniętych jest aż 1,1 mln niepełnoletnich, z których ponad 300 tys. żyje w skrajnym ubóstwie. Z myślą o najuboższych Procter & Gamble, Carrefour Polska oraz Polski Czerwony Krzyż uruchomiły kolejną edycję programu ''Mała pomoc, wielka radość''.
– Jesteśmy dumni, że możemy się przyczynić do poprawy codziennego życia ubogich rodzin w Polsce. To, co wyróżnia naszą wspólną akcję, to jej prosty mechanizm. Konsumenci mają możliwość pomagania podczas codziennych zakupów, wybierając produkty swoich ulubionych marek – komentuje Justyna Rymkiewicz, Manager ds. Komunikacji z P&G.
Kto chce wesprzeć szczytny cel, zrobi to, kupując takie produkty P&G jak pieluszki Pampers, szampony Head & Shoulders, proszki do prania Ariel i Vizir, pasty do zębów Oral-B i Blend-a-Med czy maszynki Gillette. Akcja ''Mała pomoc, wielka radość'' potrwa od 18 do 30 września br. we wszystkich supermarketach i hipermarketach sieci Carrefour w Polsce.
Artykuł powstał we współpracy z Procter & Gamble