Joanna Jędrzejczyk i Artur Sowiński we wspólnej walce. Team Pogromców Złośliwości wypowiada wojnę hejtowi
Dużo się o nim mówi, ale mało robi, może dlatego, że w konfrontacji z nim czuje się bezsilność. A może z powodu przekonania, że próba reagowania to jedynie dolewanie oliwy do ognia? Z drugiej strony chowanie głowy w piasek to droga donikąd. Jak przekonują CityFit i Cancer Fighters, hejtowi nie warto oddać pola walkowerem.
Jakie działa wytaczają twórcy kampanii? W skrócie koncepcja wygląda tak: ekipa Pogromców tropi złośliwe komentarze w internecie, a następnie odpowiada na nie przy pomocy krótkiego wideo lub cyfrowej ''vlepki''. Tak prowadzone działania mają przemówić do wyobraźni autorom agresywnych wpisów.
Akcję Pogromcy Złośliwości wsparł Artur "Kornik" Sowiński, międzynarodowy mistrz KSW w wadze piórkowej•Materiały prasowe
Poza wychowawczym charakterem akcji przyświeca też szczytny cel. Każdy, kto wejdzie na stronę www.pogromcyzlosliwosci.pl, będzie mógł wesprzeć małych bohaterów, toczących dzień w dzień ciężki bój ze swoją złośliwą chorobą, drobnym, a może i bardziej szczodrym przelewem. Można też przy okazji zadbać o własną formę, wybierając charytatywną wejściówkę do wybranego klubu CityFit. Dochód z jej sprzedaży również trafi na konto fundacji.
Akcję Pogromcy Złośliwości wsparła Joanna Jędrzejczyk, trzykrotna zawodowa mistrzyni świata w boksie tajskim•Materiały prasowe
Akcja będzie prowadzona w komentarzach na Facebooku z pomocą zespołu i aplikacji Newspoint, umożliwiającej monitoring hejtu w internecie. Inicjatywa zostanie wsparta kampanią zasięgową w social media z użyciem kreacji autorstwa GPD Agency. Na jej potrzeby przygotowano też cykl wideo z dziećmi i sportowcami.
Zbiórce pieniędzy towarzyszyć będą wydarzenia dodatkowe. Już w październiku w klubach sieci CityFit odbędzie się zbiórka zabawek, które fundacja przekaże dzieciom przebywającym na oddziałach onkologicznych w Szczecinie, Gdańsku, Olsztynie, Wrocławiu, Krakowie oraz Warszawie. Jeden z filmów promujących akcję Pogromcy Złośliwości • YouTube / CityFit
Artykuł powstał we współpracy z siecią klubów fitness CityFit oraz GPD Agency