Ruszyła akcja#CosDoNichMam: 7 tysięcy badań USG piersi czeka na kobiety
Ruszyła kolejna kampania Fundacji Rak' n'Roll zachęcająca kobiety do badania USG piersi. W akcję zaangażowały się m.in. modelki, aktorki i prezenterki telewizyjne. Jednym z elementów projektu jest bot "BOOBlabla" na Massengerze.
15 października każda z gwiazd biorących udział w kampanii zaprezentowała produkt na swoich profilach społecznościowych. Żel stosowany jest w gabinetach, w których przeprowadza się USG piersi. Reklamy odsyłają do botu „BOOBlabla”, który został uruchomiony na Massengerze. Dzięki niemu kobiety mogą skontaktować się z najbliższym gabinetem z Różową Wstążką i zapisać się dofinansowane badanie USG Piersi.
W akcji wzięła udział m.in. Jessica Mercedes•Fot. materiały prasowe
"Polki traktują coroczne badanie USG jak niechciany obowiązek, o którym w ogóle nie chcą myśleć. Boją się wyniku, a ten u większości potwierdzi zdrowie! W tej kampanii celowo skupiamy się na zdrowiu piersi zamiast mówić o chorobie. Zwróćmy uwagę jakie emocje wzbudza w nas badanie, jeśli myślimy o nim jako potwierdzeniu zdrowia, a jakie gdy idziemy, by wykryć chorobę. Tego typu działania profilaktyczne powinny być elementem dbania o siebie, tak samo oczywistym i przyjemnym jak wizyta u kosmetyczki. Badajmy piersi, by potwierdzić ich zdrowie – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak'n'Roll.