Nowe BMW serii 8 to nowa definicja sportowej limuzyny. Jest grubo
BMW pokazało właśnie swoje najnowsze dziecko. To BMW serii 8 – sportowa limuzyna, która na nowo definiuje luksusowe auta sportowe. Coupe o tym wyglądzie i takich osiągach jawi się jako samochód marzeń.
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Nowe BMW 8 ma niski środek ciężkości, równomierne rozkład masy na osie, lekką konstrukcję z aluminium, magnezu i karbonu, aerodynamicznie zoptymalizowaną karoserię niemal bez efektu wyporu, mocne silniki, sportowy układ wydechowy, napęd na cztery koła, blokadę mechanizmu różnicowego tylnej osi, niezwykle sztywną karoserię i strukturę układu jezdnego.
Materiały prasowe
W wyposażeniu dodatkowym dostępny dach karbonowy M i zewnętrzny pakiet M Carbon obejmujący listwy we wlotach powietrza, obudowy lusterek zewnętrznych, spojler tylny i karbonowy dyfuzor tylny.
Materiały prasowe
Choć tym autem jeszcze nie jeździliśmy, to już w nim byliśmy. Pierwsze wrażenie? Siedzi się tam straszliwie nisko, jak na sportowe auto przystało. Z tyłu z kolei brak zagłówków, dzięki dwóm siedzeniom o niskiej pozycji. Bagażnik ma pojemność 420l i wydaje się być naprawdę ogromny.
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Ceny modeli zaczynają się od 476 tysięcy złotych. Ciekawi jak to jeździ? Test prasowy w naTemat już niedługo.Dwie wersje silnikowe
BMW M850i xDrive Coupe:
Silnik benzynowy V8
8-stopniowa skrzynia Steptronic,
pojemność: 4395 cm3,
moc: 390 kW / 530 KM
maks. moment obrotowy: 750 Nm
przyspieszenie [0–100 km/h]: 3,7 s,
prędkość maksymalna: 250 km/h,
BMW 840d xDrive Coupe:
6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny,
8-stopniowa skrzynia Steptronic,
pojemność: 2993 cm3,
moc: 235 kW / 320 KM
maks. moment obrotowy: 680 Nm
przyspieszenie [0-100 km/h]: 4,9 s,
prędkość maksymalna: 250 km/h,
Materiały prasowe