W tej kampanii to nie produkt jest na pierwszym miejscu. Polska firma zadaje ważne pytanie
Intymne, kameralne ujęcia w połączeniu ze szczerymi i prawdziwymi opowieściami bohaterów skłonią was do samowolnej refleksji nad sensem tego najbardziej złożonego z uczuć i nad rolą jaką w waszym życiu miłość odgrywa.
Co ciekawe, historie te nie są opowieścią w stylu romantycznych filmów o miłości czy schematycznych spotów reklamowych – nie ma tu miejsca na jednowymiarowość ani przesadną słodycz. Przeciwnie – koncentrują się na szerokim spektrum i prowokują swoją głębią.
Najbardziej charakterystyczną postacią kampanii jest 31-letni Maciej, który otwarcie przyznaje, że w tym konkretnym momencie romantyczna miłość nie ma dla niego racji bytu. Został porzucony i nie ukrywa, że to doświadczenie jeszcze długo będzie miało wpływ na to, kogo i jak blisko wpuści do swojego życia. • YouTube / Kazar
Z opowieści Maćka bije rozgoryczenie, ból i smutek. Odsłanianie tak wrażliwych uczuć w kampaniach lifestylowych to rzadkość.
Maciek - singiel, który chwilowo przestał wierzyć w miłość•Fot. materiały prasowe / Kazar
Marzena wciąż czeka na prawdziwą miłość•Fot. materiały prasowe / Kazar
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe / Kazar
Fot. materiały prasowe / Kazar
Kampania wizerunkowa Kazar, nie przedstawia kompletnego i pełnego obrazu miłości, a jedynie pewien wycinek prawdy. Czy jednak możliwe jest wyczerpanie tematu? Każdy z nas ma własne doświadczenia, własną historię, która nas determinuje i która warunkuje postrzeganie i odczuwanie przez nas miłości.
Kampania nie ma jednak na celu jedynie opowiadać. Ambicją marki jest nakłonić odbiorcę do refleksji, a także do dyskusji. Z tego też względu, marka postanowiła zorganizować konkurs, w którym zadaje pytanie, które pada w kampanii.
A czym dla Ciebie jest miłość?
Artykuł powstał we współpracy z marką Kazar Studio.