"Gazeta Polska" zaskakuje. W ostatniej chwili zmienia napis na nienawistnej naklejce

Rafał Badowski
Społeczna presja, jak widać, ma sens. Wystarczyły ostrzeżenia takich firm jak Empik czy BP Polska, by "Gazeta Polska", która zapowiedziała hejterskie nalepki "Strefa wolna od LGBT", w ostatniej chwili zmieniła ich treść. Teraz napis brzmi nieco inaczej: "Strefa wolna od ideologii LGBT". I można się tylko zastanawiać, co on właściwie oznacza.
"Gazeta Polska" w ostatniej chwili zmieniła napis na swoich hejterskich nalepkach. Fot. Jędrzej Nowicki / Agencja Gazeta
"Gazeta Polska" oceniła to, co się stało po jej zapowiedzi druku homofobicznych nalepek, jako huraganowy atak i prawdziwą furię lewicowych środowisk. Poprosiła wszystkich, którzy mieliby kłopot z kupnem "GP", o kontakt.

– Apelujemy, by Państwo w kioskach domagali się, by gazeta była wykładana, by była obecna. Jeżeli Państwu odmówią sprzedaży, trzeba żądać wyjaśnień, dlaczego tego pisma nie ma. Jeśli "Gazety Polskiej" nie będzie, proszę podawać nam adresy kiosków, które odmówiły sprzedaży – zwrócił się do czytelników redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz. Przypomnijmy: "Gazeta Polska" zapowiedziała na środę dołączenie do najnowszego numeru tygodnika nalepek o homofobicznej treści "Strefa wolna od LGBT". W odpowiedzi ASZdziennik przygotował własne kontrnalepki z napisem "Strefa wolna od stref wolnych" i tęczą w tle. 


Empik i BP Polska odpowiadają
Na zapowiedź pisma Tomasza Sakiewicza zareagowały takie firmy jak Empik czy BP Polska. Znana sieć stacji benzynowych (ma ich w Polsce 550) ostrzegła, że jeśli do pisma istotnie zostaną dołączone wspomniane nalepki, wycofa gazetę ze sprzedaży ze stacji. Powód? Nie popiera niechęci wobec jakiejkolwiek grupy ludzi i szanuje każdego człowieka.
Sieć Empik zaś zapowiedziała, że w jej salonach nie będzie można kupić prawicowego tygodnika. Do decyzji Empiku odniósł się w poniedziałek redaktor naczelny "GP" Tomasz Sakiewicz.

– Nasza akcja była między innymi protestem przeciwko cenzurze wytwarzanej przez ruch LGBT. Decyzja Empiku, świadczy o tym, że mieliśmy 100 procent racji. Empik sprzedaje pisma ostro atakujące katolików, ale nie pozwala krytykować ideologii LGBT, która ma wszelkie cechy ideologii totalitarnej – ocenił.

źródło: Niezależna