Im bliżej daty, tym ceny rosną. Wydarzenie, które jest fenomenem w Polsce

Dawid Wojtowicz
Zazwyczaj organizatorzy eventów obniżają ceny wejściówek, im bliżej daty określonego wydarzenia. Od każdej reguły są oczywiście wyjątki. W tym przypadku jest nim konferencja I Love Marketing & Business. Cieszy się ona tak dużą renomą i zainteresowaniem, że opłata za udział w niej rośnie z każdym przybliżającym jej inaugurację dniem.
I Love Marketing to największa konferencja o marketingu w Polsce. Tegoroczna IX edycja wydarzenia odbędzie się 20-23 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie Materiały prasowe / I Love Marketing
W tym roku konferencja, nazywana "nieoficjalnym mistrzostwem Polski w marketingu", odbędzie się 20-23 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Organizowane przez serwis sprawny.marketing wydarzenie adresowane jest zarówno dla właścicieli małych i średnich firm (MŚP), jak i dla pracujących w korporacjach marketingowców.

Podczas IX edycji największej konferencji marketingowej w Polsce wystąpi 128 prelegentów. Jak co roku, wygłaszający prezentacje eksperci będą mieli 18 minut, aby przekazać słuchaczom dawkę skondensowanej i praktycznej wiedzy. Brak przysłowiowego "lania wody" to jeden z wyróżników I Love Marketing & Business, które co roku przyciąga ponad 1500 uczestników.
Konferencja I Love Marketing cieszy się tak dużą renomą i zainteresowaniem, że opłata za udział w tym wydarzeniu rośnie z każdym przybliżającym jego inaugurację dniemMateriały prasowe / I Love Marketing
Fenomen trwającego cztery dni wydarzenia wynika również z przyjętej przez organizatorów zasady grywalizacji. W jej ramach prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, co oznacza, że publiczność ocenia ich występy i poprzez głosowanie przyznaje im miejsca w klasyfikacji na prezentację o najwyższej jakości.

Od miejsca w rankingu zależy więc wynagrodzenie występujących na konferencji specjalistów. Czynnik finansowy motywuje ich do świetnego przygotowania, a presja czasu do skupienia się na tym, co najważniejsze w omawianej tematyce. Przekonanie, że tutaj nie ma miejsca na słabszą formę, sprawia, że I Love Marketing & Business prezentuje bardzo wysoki poziom.

Konferencja stawia też na tematyczną różnorodność. Program składa się aż z ośmiu bloków: ads & analytics, seo & content, marketing, social media, sales, commerce, influencer oraz business. Uczestnicy mają możliwość zakupu biletów na pojedyncze dni lub w kilku pakietach, tak aby wybrać te aspekty, które są dla nich najciekawsze. Co najważniejsze, mają gwarancję, że płacąc za wstęp, nie będą musieli słuchać ludzi zachowujących się jak pracownicy sprzedaży bezpośredniej. Na konferencji obowiązuje bowiem zasada "zero sprzedażowych prezentacji".
Konferencja I Love Marketing co roku przyciąga ponad 1500 uczestników.Materiały prasowe / I Love Marketing
Publiczność zgrywalizowanej konferencji o marketingu może liczyć też na wygodę od strony technologicznej. Zamiast wpatrywać się bezczynnie w prezentacje niczym uczniowie w klasie, słuchacze mogą skorzystać ze smartfonów i innych urządzeń mobilnych, aby wyświetlić sobie slajdy i robić do nich notatki. Pracę w chmurze ułatwi mocne łącze Wi-Fi.

Z relacji osób, które wzięły udział w poprzednich edycjach I Love Marketing & Business, wyłania się także obraz wydarzenia z jeszcze jednym atutem w postaci tzw. afterparty. Mowa tu o odbywającym się w luźnej atmosferze po trzecim dniu konferencji networkingu, który stwarza okazję do nawiązania znajomości z prelegentami i słuchaczami.
Konferencja I Love Marketing jest zgrywalizowana, co oznacza, że głosowania uczestników zależy od wynagrodzenia prelegentówMateriały prasowe / I Love Marketing
De facto networking trwa przez wszystkie cztery dni, dzięki czemu w jednym miejscu można spotkać mnóstwo ludzi z branży, oszczędzając czas na podróże i spotkania biznesowe poza biurem. Na konferencję zapraszani są przedstawiciele korporacji, MŚP, agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży.

Każda osoba, która zgłosi chęć udział w wydarzeniu, otrzyma paczkę konferencyjną. Nie będzie ona dostępna do odbioru na miejscu, lecz zostanie wysłana na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres tydzień przed eventem. Organizatorzy wychodzą bowiem z założenia, że noszenie torby na konferencji nie służy wygodzie kogokolwiek.

Konferencję poprowadzi Maciej Kautz, który już po raz dziewiąty zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę spotkania. Więcej informacji o prelegentach i tematyce konferencji można znaleźć na oficjalnej stronie I Love Marketing, gdzie online prowadzona jest rejestracja oraz sprzedaż biletów na oddzielne bloki lub ich pakiety.

W konferencji I love marketing & business można wziąć udział również online, dzięki wirtualnej wejściówce, która nie jest zwykłym streamingiem, a pełnym doświadczeniem, dzięki networkingowi online, wirtualnym targom, personalizowanej agendzie czy też identycznej paczce konferencyjnej, którą otrzymują uczestnicy stacjonarni. Jest to opcja przygotowana przez organizatorów dla osób, które wolą obejrzeć prezentacje z biura lub z domu. Szczegółowe informacje o tym rodzaju biletu są dostępne na virtual.ilovemkt.pl

Artykuł powstał we współpracy z serwisem sprawny.marketing