Jak stworzyć firmę “wirusoodporną”? Eksperci od digitalu odpowiedzą na pytania przedsiębiorców

Monika Przybysz
Ostatnie parę miesięcy było dla wielu przedsiębiorców e-poligonem doświadczalnym. Nawet ci, którzy do nieplanowanego egzaminu ze zdalnej dojrzałości biznesu zaczęli przygotowywać się już wcześniej, niekoniecznie uzyskali zadowalające noty. Jakie błędy popełniali najczęściej? Czy można było odnieść sukces szybko przenosząc działania firmy do sfery cyfrowej – i w jaki sposób?
Aleksandra Przegalińska i Marta Rudowicz-Drożdż odpowiedzą na pytania przedsiębiorców podczas konferencji "Firma wirusoodporna" Fot. materiały prasowe
Takie pytania będzie można skierować do jednego z kilkunastu ekspertów konferencji “Szczepionka dla przedsiębiorców w dobie Covid-19 - firma wirusoodporna”, organizowanej jako społeczna inicjatywa przez m.in. Fundację Citi Handlowy, Fundację Sieć Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inicjatywę Firm Rodzinnych.

Eksperci ocenią funkcjonowanie firmy w sytuacji, gdy niemal wszystkie kontakty biznesowe i wewnętrzne przeniosły się do sieci. Czy takie działania da się prowadzić efektywnie? Warto posłuchać, gdyż będę o tym mówić specjaliści od „digitalu” , tacy jak Tonia Bochińska, prezes Early Stage, która stworzyła onlinowe przedszkole językowe, Piotr Tymiński, EMEA Digital Head, Citi Commercial Bank oraz Tomasz Karwatka, CEO Divante – firmy dostarczające rozwiązania dla e-commerce.
Konferencję otworzy prezes Zarządu Citi Handlowy, Sławomir S. SikoraFot. materiały prasowe
Podczas rozmowy z naczelną miesięcznika ELLE, Marta Rudowicz-Drożdż, poruszony zostanie ważny aspekt wyzwalania kreatywności, a mianowicie, czy zdalne zarządzanie kreatywnymi zespołami jest możliwe.

Kolejnym dyskutowanym zagadnieniem będzie organizacja pracy. Możliwości zapewnienia wszystkim pracownikom zdalnego dostępu do firmowych zasobów to jedno. Zupełnie inną i zapewne trudniejszą, jest kontrolowanie efektywności, wydajności i kreatywności poszczególnych członków teamu na odległość. Co z wartościami firmy i kulturą organizacji firmy, kiedy wszyscy pracują z domu?

Jak poradzić sobie z tym zadaniem będą podpowiadać: Joanna Grzeszkowska, Talent Acquisition Manager Citibank Europe PLC, Jan Zborowski, wiceprezes, Software Development Association Poland SoDA, Radek Zaleski, Head of Growth, Netguru oraz Krzysztof Zdanowski, Prezes Summa Linguae Technologies SA.

Izolacja społeczna nie sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych — w formie, do której byliśmy dotychczas przyzwyczajeni. Nie oznacza to jednak, że ich budowanie od początku do końca, w świecie wirtualnym nie jest możliwe.
O tym, jak podejść do "Budowania relacji z klientami w świecie wirtualnym" opowiedzą prof. Aleksandra Przegalińska, Akademia Leona Koźmińskiego, dr Bianka Siwińska, CEO Perspektywy Women in Tech oraz prof. Tomasz Grzyb, SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny.

Poznamy też firmy-laureatów, którzy zostali wyróżnieni za swoje biznesowe osiągnięcia i nagrodzeni w programach społecznych finansowanych ze środków Citi Foundation „Biznes w Kobiecych Rękach” oraz laureatów konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku 2019.

Wydarzenie rozpocznie się 2 czerwca, o godzinie 11 i będzie podzielone na dwie części: konferencję oraz sesję mentoringową. Obie odbędą się w całości online. Wcześniej należy zarejestrować się za pośrednictwem internetowego formularza, dostępnego na tej stronie.

Artykuł powstał we współpracy z Fundacją Citi Handlowy.