Zna cię jak nikt inny. Specjalista ds. marketingu w BIG STAR o tym, jak łaczyć tradycję z nowością
Autentyczność to podstawa, ale klienta trzeba zaskoczyć. Denim daje spore pole manewru.
Jeansowe historie
Najpierw pracował nad wizerunkiem BIG STAR w mediach społecznościowych i prowadził firmowego bloga. Dziś koncentruje się na współpracy z galeriami handlowymi i prowadzi rozliczne projekty m. in. z marką z segmentu FMCG oraz z jedną z wyższych uczelni. Żadnej pracy się nie boi. - Często zdarza się, że klienci omyłkowo dzwonią do marketingu z różnymi problemami, zawsze chętnie im pomagam - mówi.Produkt to podstawa
Do ludzi ma pozytywne podejście, a do marketingu stosunek wręcz holistyczny. - Wierzę, że nie da się kreować komunikacji marki bez dobrego produktu - mówi.- My marketingowcy jesteśmy takimi administratorami emocji i wyobrażeń, niczego nie wymyślamy, zbieramy skojarzenia, tropy i nadajemy im ciekawą formę. Autentyczność to podstawa - tłumaczy.
Fot. materiały prasowe
Ekologiczna linia Sustainable ma podobne funkcje - odpowiadać na potrzeby młodych świadomych konsumentów, tych starszych - edukować. Odkąd Maciej pracuje w firmie BIG STAR patronował też wielkim wydarzeniom kulturalnym i sportowym, które wciągają bez względu na wiek - od obchodów Miasta Kultury we Wrocławiu, po Mistrzostwa Świata w Siatkówce.
Youtube i rampa
Reklamą Maciej zainteresował się już w latach 90., kiedy jako młodziak, z wypiekami na twarzy chłonął spoty telewizyjne, a w internecie odkrywał rodzący się właśnie YouTube. - Chciałem te filmy nagrywać, zapisywać na płytach CD, bałem się, że kiedyś znikną! - wspomina z uśmiechem.Fanem popkultury jest do dzisiaj, zainteresowań, tych nie marketingowych, też ma sporo. Po pracy grywa w gry komputerowe i jeździ na rolkach w jednym z miejskich skateparków. Ich architektura i przestrzeń to kolejna jego pasja.
Odzieżowy maksymalizm
Lubi też kupować ubrania, nie jest odzieżowym minimalistą, samych jeansów ma w szafie aż 31 par. Na stylizacyjne eksperymenty pozwala sobie nawet w pracy.Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
- To nasze najlepiej sprzedające się produkty od lat, klienci po nie wracają, bo wiedzą, że można je dowolnie łączyć i wykorzystywać jako bazę do stylizacji.