Beata Kozidrak znów zaskoczyła fanów. Takiego duetu nie mogliśmy się spodziewać
Uwaga fani Beaty Kozidrak! Chociaż należałoby raczej napisać: uwaga wszyscy, bo nie ma chyba w Polsce osoby, która na hasło: “Beata ma nową piosenkę” nie zastrzyże uszami. Potwierdzamy: królowa powraca z nowym singlem. W nagraniu towarzyszy artystce nieoczekiwany gość.
Tym razem Kozidrak również spore podjęła wyzwanie: zgodziła się nagrać piosenkę “w duecie” ze swoim rodzinnym miastem. Nowy utwór, który nosi tytuł “Bliżej”, został zainspirowany przez jej ukochany Lublin.
– To właśnie tutaj zrozumiałam, że muzyką mogę wywoływać emocje — mówi Kozidrak w spocie promującym utwór. Aby przekonać się, jakie emocje w was wywoła “Bliżej” musicie odwiedzić platformę Empik Music — ekskluzywny dostęp do utworu zarezerwowany został bowiem tylko dla jej użytkowników.
– Duety artystyczne to już stały element muzycznego świata, jednak projektem "Miasto Muzyka" tworzymy coś, czego jeszcze nie było — przekonuje Tomasz Lisek, brand manager Going. / Empik Music / Empik Bilety.
– Kolaboracje artystów z polskimi miastami, z którymi są osobiście związani to dla twórców przede wszystkim możliwość uwolnienia kreatywności, a dla słuchaczy interesująca i nieszablonowa muzyczna podróż — podkreśla Lisek.
Projekt “Miasto Muzyka” to wspólna inicjatywa Empik Music i platformy Going. które od dwóch lat współtworzą muzyczno-koncertowy ekosystem marki Empik.
– W Going. wykorzystujemy doświadczenie w marketingu online oraz znajomość branży muzycznej do wielokanałowej obsługi marketingowej aplikacji Empik Music, za którą od czerwca 2020 jesteśmy odpowiedzialni – mówi Anna Maria Żurek, COO Going.
Fot. Mateusz Czech
Potwierdzeniem tych słów jest mural z Beatą Kozidrak, który powstał w samym centrum Lublina, na jednej ze ścian budynku Astorii.
Mat. prasowy
– Wychodzimy w realną, miejską przestrzeń, tworząc w Lublinie mural z wizerunkiem Beaty Kozidrak, kampanię outdoorową w salonach Empik. Wszystko to, by pokazać, że każdy artysta ma swoje ważne miejsca, często znane i bliskie wielu z nas. W ten sposób osadzimy się w “covidowej” rzeczywistości, zapraszając w muzyczną podróż, gdy klasyczne wyjazdy są tak boleśnie ograniczone – podsumowuje Anna Maria Żurek.
Fot. Mateusz Czech
Z okazji premiery projektu, od 13 listopada nowi użytkownicy mogą skorzystać z kodu MIASTOMUZYKA, który uprawnia do korzystania z aplikacji przez 3 miesiące za darmo. Aby skorzystać z promocji, wejdźcie na stronę empik.com/music/kod. Kod jest ważny do 16.12.2020 r.
W zasobach Empik Music znajdziecie milion utworów waszych ulubionych wykonawców, ale nie tylko. Platforma zdążyła już wyrobić sobie markę jednej z najbardziej innowacyjnych na rynku. Projekt “Miast Muzyka” to najświeższy z dowodów, ale już po chwili buszowania w zasobach Empik Music przekonacie się, że jest ich więcej. Z pewnością natkniecie się na autorskie listy utworów, stworzone przez Wojciecha Manna czy Agnieszkę Szydłowską. A to dopiero początek.
Fot. Mateusz Czech
Artykuł powstał we współpracy z Empik Music i Going.