Beata Kozidrak znów zaskoczyła fanów. Takiego duetu nie mogliśmy się spodziewać

Monika Przybysz
Uwaga fani Beaty Kozidrak! Chociaż należałoby raczej napisać: uwaga wszyscy, bo nie ma chyba w Polsce osoby, która na hasło: “Beata ma nową piosenkę” nie zastrzyże uszami. Potwierdzamy: królowa powraca z nowym singlem. W nagraniu towarzyszy artystce nieoczekiwany gość.
Fot. Mateusz Czech
I to niezależnie od kategorii wiekowej, bo jeśli wokalistka Bajmu firmuje swoim nazwiskiem jakieś przedsięwzięcie, może to być wszystko: od sentymentalnej antologii starych przebojów, która kupicie na Gwiazdkę rodzicom, po nagranie klipu w ramach Hot 16 Challenge, którym zawstydza o połowę młodsze pop-celebrytki.

Tym razem Kozidrak również spore podjęła wyzwanie: zgodziła się nagrać piosenkę “w duecie” ze swoim rodzinnym miastem. Nowy utwór, który nosi tytuł “Bliżej”, został zainspirowany przez jej ukochany Lublin.

– To właśnie tutaj zrozumiałam, że muzyką mogę wywoływać emocje — mówi Kozidrak w spocie promującym utwór. Aby przekonać się, jakie emocje w was wywoła “Bliżej” musicie odwiedzić platformę Empik Music — ekskluzywny dostęp do utworu zarezerwowany został bowiem tylko dla jej użytkowników.
Jeśli jeszcze nie macie konta na Empik Music, warto poświęcić chwilę na rejestrację. Beata Kozidrak feat. Lublin jest bowiem pierwszą z wielu muzycznych kolaboracji pod wspólnym szyldem “Miasto Muzyka”.


– Duety artystyczne to już stały element muzycznego świata, jednak projektem "Miasto Muzyka" tworzymy coś, czego jeszcze nie było — przekonuje Tomasz Lisek, brand manager Going. / Empik Music / Empik Bilety.

– Kolaboracje artystów z polskimi miastami, z którymi są osobiście związani to dla twórców przede wszystkim możliwość uwolnienia kreatywności, a dla słuchaczy interesująca i nieszablonowa muzyczna podróż — podkreśla Lisek.

Projekt “Miasto Muzyka” to wspólna inicjatywa Empik Music i platformy Going. które od dwóch lat współtworzą muzyczno-koncertowy ekosystem marki Empik.

– W Going. wykorzystujemy doświadczenie w marketingu online oraz znajomość branży muzycznej do wielokanałowej obsługi marketingowej aplikacji Empik Music, za którą od czerwca 2020 jesteśmy odpowiedzialni – mówi Anna Maria Żurek, COO Going.
Fot. Mateusz Czech
– Podczas planowania promocji projektu „Miasto Muzyka” postawiliśmy dodatkowo na sprawdzoną strategię kampanii 360. Chcemy, by nasz projekt przenikał tkankę miejską na różnych jej polach, dzięki czemu będzie lokalny, ale przez muzykę stanie się również uniwersalny – dodaje.

Potwierdzeniem tych słów jest mural z Beatą Kozidrak, który powstał w samym centrum Lublina, na jednej ze ścian budynku Astorii.
Mat. prasowy

– Wychodzimy w realną, miejską przestrzeń, tworząc w Lublinie mural z wizerunkiem Beaty Kozidrak, kampanię outdoorową w salonach Empik. Wszystko to, by pokazać, że każdy artysta ma swoje ważne miejsca, często znane i bliskie wielu z nas. W ten sposób osadzimy się w “covidowej” rzeczywistości, zapraszając w muzyczną podróż, gdy klasyczne wyjazdy są tak boleśnie ograniczone – podsumowuje Anna Maria Żurek.
Fot. Mateusz Czech
W kolejnych odsłonach projektu na podobne murale mają szansę Gdańsk i Wrocław, jednak to, którzy artyści będą im “towarzyszyć” jest na razie tajemnicą. Najlepszym sposobem, aby być na bieżąco z kolejnymi etapami projektu “Miasto Muzyka”, jest założenie konta na platformie Empik Music.

Z okazji premiery projektu, od 13 listopada nowi użytkownicy mogą skorzystać z kodu MIASTOMUZYKA, który uprawnia do korzystania z aplikacji przez 3 miesiące za darmo. Aby skorzystać z promocji, wejdźcie na stronę empik.com/music/kod. Kod jest ważny do 16.12.2020 r.

W zasobach Empik Music znajdziecie milion utworów waszych ulubionych wykonawców, ale nie tylko. Platforma zdążyła już wyrobić sobie markę jednej z najbardziej innowacyjnych na rynku. Projekt “Miast Muzyka” to najświeższy z dowodów, ale już po chwili buszowania w zasobach Empik Music przekonacie się, że jest ich więcej. Z pewnością natkniecie się na autorskie listy utworów, stworzone przez Wojciecha Manna czy Agnieszkę Szydłowską. A to dopiero początek.
Fot. Mateusz Czech

Artykuł powstał we współpracy z Empik Music i Going.