Uśmiech proszę! Wraz z firmą OPPO pokazujemy, że rok 2020 nie pokona w nas optymizmu i kreatywności

redakcja naTemat
Choć mijający rok był niełatwy dla każdego z nas, to może jednak warto spojrzeć za siebie bez żalu i złych emocji? Z tego założenia wychodzi marka OPPO, wiodący producent urządzeń mobilnych, rozpoczynając kampanię "Look for the good". Po sprawdzeniu, o co chodzi w tej inicjatywie, postanowiliśmy... do niej dołączyć. Bo przecież optymizmu nigdy za wiele.
Chcesz dołączyć do akcji "Look for the good"? Serdecznie zapraszamy Fot. Oppo
Liczba 2020 kojarzy ci się ze smutkiem i niepewnością jutra? A więc odczaruj ją wspólnie z firmą, w której DNA wpisane są pozytywna energia i kreatywność. To właśnie one stały się elementami kluczowymi nietypowej świątecznej kampanii "Look for the good", która z jednej strony ma zainspirować ludzi do poszukiwania w mijającym roku dobrych i wesołych wspomnień, a z drugiej spojrzeć z nadzieją w przyszłość.
OPPO skupiło się na historiach osób, które wykorzystały owe niewesołe miesiące w sposób naprawdę konstruktywny: znalazły nowe hobby, potrafiły zwolnić, skupiając się na tym, co naprawdę ma znaczenie, bądź też – dzięki wielogodzinnym rozmowom przez komunikatory internetowe – zbudowały wyjątkowe więzi z drugim człowiekiem, czasami poznając w ten sposób miłości swego życia.

– Wiele osób nie będzie spoglądało na rok 2020 z radością, ale zachęcamy wszystkich do znalezienia nowych sposobów na bycie kreatywnym, zdrowym, świadomym i pełnym pasji pomimo wyzwań w tym roku. Dlatego właśnie wybraliśmy te historie. Wiele z nich jest uniwersalnych, ale dają nową nadzieję ludziom zmagającym się z trudnościami wynikającymi np. z lockdownu lub innymi ograniczeniami.
Szukajmy w roku 2020 tego, co dobreFot. Oppo
Jeden pomysł, z pozoru mały, może mieć bardzo duży i pozytywny wpływ na wielu ludzi. Bądźmy więc odważni i szukajmy pozytywów we wszystkim – mówi Mo Zhang, brand menadżerka w OPPO Polska.

Jak dodaje, historie te odzwierciedlają również ideę serii smartfonów Reno, czyli urządzeń, które nie tylko umożliwiają pozostawanie w kontakcie tym, którzy nie mogą spotkać się twarzą w twarz.
Są również idealnymi narzędziami dla osób kreatywnych i pełnych pasji, które chciałyby uchwycić najpiękniejsze, najważniejsze i najbardziej radosne chwile (również te, które czekają nas w trakcie świąt Bożego Narodzenia), a następnie podzielić się nimi ze światem.
Kontakt z drugim człowiekiem – rzecz bezcennaFot. Oppo
Idea stojąca za kampanią "Look for the good" poruszyła nas tak mocno, że postanowiliśmy zakasać rękawy i dołączyć do tej pozytywnej akcji. Od 6 grudnia aż do Świąt na łamach naszego serwisu będą ukazywać się cyklicznie materiały poświęcone wyłącznie wydarzeniom optymistycznym, pokrzepiającym serca i wywołującym uśmiech na twarzy.

Słowo: takich właśnie "njusów" nie brakuje; nawet dziś, gdy w mediach królują informacje niezbyt wesołe. Jesteś z nami? A więc pokażmy wspólnie światu, że dostosowaliśmy się do nowych realiów (również dzięki technologii; dziś ważniejszej, niż kiedykolwiek wcześniej) i zaczęliśmy odkrywać świat na nowo. Nieustannie pamiętając o tym, że wciąż rządzi nim dobro.