Uśmiech proszę! Wraz z firmą OPPO pokazujemy, że rok 2020 nie pokona w nas optymizmu i kreatywności
Choć mijający rok był niełatwy dla każdego z nas, to może jednak warto spojrzeć za siebie bez żalu i złych emocji? Z tego założenia wychodzi marka OPPO, wiodący producent urządzeń mobilnych, rozpoczynając kampanię "Look for the good". Po sprawdzeniu, o co chodzi w tej inicjatywie, postanowiliśmy... do niej dołączyć. Bo przecież optymizmu nigdy za wiele.
– Wiele osób nie będzie spoglądało na rok 2020 z radością, ale zachęcamy wszystkich do znalezienia nowych sposobów na bycie kreatywnym, zdrowym, świadomym i pełnym pasji pomimo wyzwań w tym roku. Dlatego właśnie wybraliśmy te historie. Wiele z nich jest uniwersalnych, ale dają nową nadzieję ludziom zmagającym się z trudnościami wynikającymi np. z lockdownu lub innymi ograniczeniami.
Szukajmy w roku 2020 tego, co dobre•Fot. Oppo
Jak dodaje, historie te odzwierciedlają również ideę serii smartfonów Reno, czyli urządzeń, które nie tylko umożliwiają pozostawanie w kontakcie tym, którzy nie mogą spotkać się twarzą w twarz.
Kontakt z drugim człowiekiem – rzecz bezcenna•Fot. Oppo
Słowo: takich właśnie "njusów" nie brakuje; nawet dziś, gdy w mediach królują informacje niezbyt wesołe. Jesteś z nami? A więc pokażmy wspólnie światu, że dostosowaliśmy się do nowych realiów (również dzięki technologii; dziś ważniejszej, niż kiedykolwiek wcześniej) i zaczęliśmy odkrywać świat na nowo. Nieustannie pamiętając o tym, że wciąż rządzi nim dobro.