Bonusy dla zaszczepionych na aplikacjach randkowych - w tym na Tinderze i Badoo
Wbrew pozorom w pandemii randkowanie kwitło w najlepsze. Co prawda nie w tzw. realu, ale największe portale i aplikacje randkowe zanotowały w tym czasie spektakularne wzrosty. Zamknięci w czterech ścianach single, najwyraźniej chętniej niż wcześniej nawiązywali nowe znajomości online. Teraz najpopularniejsze aplikacje randkowe zdecydowały się na wprowadzenie bonusów dla zaszczepionych użytkowników.
Za ciosem poszły liczne aplikacje i portale randkowe, które w niektórych krajach wprowadziły już możliwość zaznaczenia na swoim profilu, że jest się osobą zaszczepioną, lub też pomyślały o innych bonusach jak np. zniżki na konta premium.
W Wielkiej Brytanii Tinder, Bumble i nieznana szerzej w Polsce aplikacja Hinge połączyły siły z władzami, żeby do zaszczepienia się zachęcić młode pokolenie, które najchętniej korzysta z randek online.
Co ciekawe między marcem 2020 a 2021 roku przychody Tindera wzrosły aż o 18 proc. i wyniosły około 1,4 miliarda dolarów. Z kolei akcje aplikacji randkowej Bumble podwoiły swoją wartość.
Cieszący się największą popularnością Tinder umożliwi w Wielkiej Brytanii dodanie do profilu specjalnej nakładki informującej, że przyjęło się już szczepienie. Hinge udostępni zaszczepionym "wirtualne róże" do obdarowania osób, które wpadły nam w oko. Bumble udostępni zaś zniżki na funkcje premium. Do akcji mają też dołączyć między innymi: Badoo, Plenty of Fish czy OKCupid.
Przed miesiącem podobne funkcje zostały udostępnione użytkownikom aplikacji randkowych w Stanach Zjednoczonych. I wygląda na to, że wkrótce możliwość poinformowania o zaszczepieniu pojawi się i w innych krajach.