Rusza kampania Odpalasz Jakość. To wyraz podziękowania dla klientów sieci eSW za ich lojalność
W samym środku wakacji eSmoking World, największa multibrandowa sieć dystrybucji e-papierosów i alternatywnych wyrobów nikotynowych w Polsce należąca do British American Tobacco, rozpoczęła kampanię #OdpalaszJakość. Kampania potrwa do końca roku i ma być podziękowaniem dla klientów sieci za ciągłe motywowanie jej pracowników do podnoszenia jakości.
Klient w centrum zainteresowania
Organizatorzy wskazują, że to dzięki lojalności i rosnącej świadomości klientów, którzy oczekują najwyższych standardów, są nieustająco motywowani do oferowania produktów najwyższej jakości.
W kampanii, która ma być przede wszystkim podziękowaniem za lojalność klientów, biorą udział pracownicy eSmoking World, co ma eksponować wagę, jaką sieć przykłada do profesjonalnego doradztwa i indywidualnego, spersonalizowanego kontaktu z dorosłymi osobami poszukującymi alternatyw dla tradycyjnego palenia oraz dotychczasowymi nabywcami. Jest ona zarazem ukłonem wobec osobistego zaangażowania własnych pracowników. To ich wiedza i motywacja są unikalnym kapitałem i najwyższą wartością obranego przez sieć modelu sprzedaży.
Ideą kampanii jest też uświadomienie klientom, że w sklepach z sieci eSW sprzedawane są liquidy, czyli płyny do e-papierosów dostarczane jedynie przez sprawdzonych polskich przedsiębiorców. To wsparcie dla rodzimego rynku i polskiej przedsiębiorczości, ale także wyraz troski o legalny obrót towarów podlegających specjalnym regulacjom.
Zmotywowani i motywujący do odpowiedzialności
Nie ma jakości bez odpowiedzialności – zarówno za to, co jest oferowane klientowi, ale też za to, jak działalność firmy wpływa na otoczenie. Dlatego kampanii eSW #OdpalaszJakość towarzyszy postulat wskazywania na korzyści środowiskowe płynące ze świadomego segregowania opakowań nadających się do recyclingu. Równie ważnym postulatem, o którym mówią organizatorzy, jest ciągłe przypominanie o bezkompromisowej odpowiedzialności za ochronę osób nieletnich przed dostępem do nikotyny.
„Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim” – pod takim hasłem we wrześniu ub. roku, sieć eSmoking World rozpoczęła ogólnopolską kampanię #ZeroKompromisów. Jej celem jest uświadamianie opinii publicznej, jak ważne dla całej branży nikotynowej w Polsce jest efektywne i świadome przestrzeganie przez sprzedawców ustawowego zakazu sprzedaży wyrobów nikotynowych osobom, które nie ukończyły 18. roku życia. Oczywiście w punktach sprzedaży eSW, w których nabyć można e-papierosy, płyny do nich (liquidy) i akcesoria, nieletni klienci nie są obsługiwani.
W ramach pierwszego etapu kampanii, w blisko 370 punktach sprzedaży sieci przeprowadzono cykl szkoleń dla sprzedawców i rozpowszechniono materiały edukacyjne dla dorosłych konsumentów dotyczące odpowiedzialnego korzystania z produktów nikotynowych o potencjalnie obniżonym ryzyku.
W sierpniu, w punktach sprzedaży sieci, pojawią się plakaty oraz materiały informacyjne opatrzone hasłem #OdpalaszJakość. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie odpalaszjakosc.pl.