Marka Valentino wspiera akcję globalnych szczepień. Bluzy "(V) VACCINATED" robią furorę
Marka Valentino i globalny program UNICEF COVAX połączyły siły, aby walczyć z COVID-19 na całym świecie. Zaprojektowano bluzę z kapturem, która promuje globalne szczepienia. "Niestety, nie wszystkie kraje mają równy dostęp do szczepionki COVID-19. Dzięki tej współpracy, Valentino wspiera UNICEF w dostarczaniu ratujących życie szczepionek" – oznajmił dyrektor kreatywny domu mody.
"Valentino wraz z UNICEF-em, w ramach globalnego programu COVAX pracuje nad zagwarantowaniem równego dostępu do szczepionki poprzez przyspieszenie jej podawania w krajach, w których nie jest ona powszechnie dostępna" – oświadczył prezes Valentino, Jacopo Venturini. Projekt został sfinalizowany, a bluzy trafiły do międzynarodowej sprzedaży.
Valentino sprzedaje bluzy dla "zaszczepionych". Marka wspiera UNICEF
Dyrektor kreatywny domu mody Pierpaolo Piccioli postanowił kupić wszystkie 5 premierowych bluz po to, aby podarować je swoim najbliższym przyjaciołom, w tym chociażby Lady Gadze. On sam pochwalił się na Instagramie, jak prezentuje się w bluzie "dla zaszczepionych".Na stronie "valentino.com", gdzie od 23 września można zakupić bluzę, znalazła się informacja o tym, że "wszystkie zyski netto zostaną przekazane UNICEF-owi na rzecz ośrodka COVAX, który zapewnia równy dostęp do szczepionek COVID-19 poprzez dostarczanie dawek do krajów potrzebujących".
Bluza jest dostępna w sześciu opcjach rozmiarowych od XS do XXL. Jej koszt to 750 dolarów, co w przeliczeniu na złotówki daje niemal 2950 złotych.
Czytaj także: Krystyna Janda chwali restrykcje dla niezaszczepionych. Ostra reakcja Violi Kołakowskiej
sPosłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut