Avon "otwiera" Gabinety z Różową Wstążką. Możesz skorzystać z dofinansowania do badań USG piersi

Artykuł PR-owy Avon
Od 1998 roku marka prowadzi jedną z największych inicjatyw społecznych w naszym kraju – kampanię Avon Kontra Rak Piersi. W jej ramach już po raz 14. odbywa się inicjatywa "Gabinety z Różową Wstążką", dzięki której kolejne kobiety z całej Polski mogą skorzystać z dofinansowywanych badań USG piersi. O tym, co jest planowane podczas tegorocznej odsłony akcji, opowiada Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.
Fot. Tamara Bellis / https://unsplash.com
15 października rozpoczęła się 14. edycja akcji Avon "Gabinety USG z Różową Wstążką", prowadzonej wspólnie ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa-Centrum. Dlaczego po raz kolejny zdecydowaliście się dofinansować badania USG piersi dla kobiet z całej Polski?

W Avon mówimy głośno o kobietach, a ich zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Dlatego powołaliśmy do życia kampanię Avon Kontra Rak Piersi oraz akcję "Gabinety z Różową Wstążką". Razem ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa-Centrum od lat zachęcamy Polki do profilaktyki raka piersi.


W tym roku zagwarantujemy Polkom aż 5 tysięcy badań USG piersi, co łącznie daje nam ponad 18 tysięcy dofinansowanych badań tylko od 2019 roku. Wiemy, że wiele kobiet korzysta z tej akcji regularnie, dlatego nie wyobrażamy sobie października bez "Gabinetów z Różową Wstążką".

Czego dotyczy ta kampania, jakie działania w jej ramach podejmujecie i co do tej pory udało się dokonać? Kto, kiedy i gdzie będzie mógł się do niej zgłosić?

Kampania ma na celu zachęcić kobiety do regularnych badań USG piersi w celu potwierdzenia ich zdrowia. Oprócz zwiększania dostępu do badań profilaktycznych i podnoszenia świadomości w kwestii profilaktyki, prowadzimy także działania edukacyjne w tej tematyce. W tym roku dzięki naszej akcji kolejne kilka tysięcy Polek będzie mogło skorzystać z dofinansowanych badań USG piersi.

Na badanie będzie mogła zapisać się każda kobieta od 18. roku życia, która chce potwierdzić zdrowie swoich piersi. Zapisy na badania będą możliwe od 15 października – telefonicznie lub przez rejestrację w konkretnej placówce. Pełna lista tegorocznych "Gabinetów z Różową Wstążką" będzie dostępna właśnie od 15 października na stronie: http://www.avonkontrarakpiersi.pl/gabinety-rozowa-wstazka-2021/.
Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics PolskaFot. materiały prasowe / Avon
Co jeszcze planujecie na październik, który – jak wiadomo – jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi?

W 2019 roku Fundacja Rak’n’Roll zainicjowała kampanię Dzień na U, której jesteśmy partnerem głównym. Kampania ta ma na celu zachęcenie do regularnych badań piersi i potwierdzania ich zdrowia raz w roku. Zależy nam na tym, żeby Dzień na U stał się stałym punktem w kalendarzu pań i panów (którzy też mogą go wykorzystać na dowolne badania).

W ramach prowadzonej kampanii zachęcamy także inne firmy, by wprowadziły taką możliwość w swoich biurach. Pracownicy naszych wszystkich spółek wykorzystali od 2019 roku już blisko 2 tysiące takich dni. Akcja odbędzie się również w tym roku.

W Waszej stałej ofercie znajdują się produkty z Różową Wstążką, czyli tzw. "produkty z misją". W jaki sposób ich kupno, taki z pozoru mały gest, wnosi zmiany w życie kobiet?

Poprzez taki drobny gest, jak wybór produktów z Różową Wstążką z naszej oferty, możemy komuś realnie pomóc. Cały zysk z ich sprzedaży przeznaczamy na kampanię Avon Kontra Rak Piersi, w ramach której m.in. dofinansowujemy badania USG piersi. W kwietniu tego roku pojawiły się także specjalne przypinki z motywem Różowej Wstążki.

Przypinka noszona w widocznym miejscu, np. na klapie marynarki, kurtce czy torbie, to wyraz wsparcia dla kobiet, jak również małe przypomnienie o regularnym badaniu. W naszej ofercie są także inne produkty z Różową Wstążką, jak bransoletki, kolczyki czy torby. Dodatkowo w czerwcu zrealizowaliśmy kampanię "Każda z nas", której celem było zwrócenie uwagi na potrzeby każdej kobiety – bo każda z nas (bez względu na stan zdrowia) zasługuje na to, co najlepsze.

Co ważne, w tym czasie w naszej ofercie pojawił się wyjątkowy produkt – łagodny balsam na skórę głowy, który pomaga w pielęgnacji wrażliwej skóry, zwłaszcza tej po chemioterapii. W ramach kampanii "Każda z nas" przekazaliśmy 10 tysięcy sztuk tego produktu Stowarzyszeniu "Amazonki" Warszawa-Centrum oraz Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie!
Fot. materiały prasowe / Avon
Avon od 135 lat stoi po stronie kobiet. Co jeszcze w ramach swojej globalnej strategii robi marka, by zmieniać ich życie na lepsze?

Od lat staramy się w swojej działalności podejmować odpowiedzialne inicjatywy, a nasza globalna strategia oparta jest na dwóch filarach: trosce o ludzi (Human Kind) i trosce o planetę (Planet Kind). Tym samym pragniemy pokazać, że nie jesteśmy tylko firmą kosmetyczną, oferującą wysokiej jakości kosmetyki, ale także najlepszą firmą kosmetyczną dla świata.

Wierzymy, że lepszy świat dla kobiet, to lepszy świat dla wszystkich. Dbamy o ich zdrowie i bezpieczeństwo, prowadząc Kampanie Avon Kontra Rak Piersi i Avon Kontra Przemoc. Od lat współpracujemy z Ogólnopolskim Pogotowiem dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia" i Fundacją Feminoteka. Dajemy kobietom także możliwość niezależności finansowej i rozwoju zawodowego.

Obecnie społeczność Konsultantek tworzy 5 milionów kobiet w 50 krajach! W swoich działaniach nie zapominamy też o trosce o środowisko i, co ważne, nie testujemy na zwierzętach, nigdzie na świecie.