Youtuber odtworzył "Squid Game" w prawdziwym świecie. Zwycięzca wygrał 456 tys. dolarów

Weronika Tomaszewska-Michalak
Youtuber Jimmy Donaldson na swoim kanale "MrBeast" opublikował film, na którym pokazał, jak odtworzył słynny serial Netflixa "Squid Game". Jedna z 456 osób biorących udział w grze zgarnęła 456 tysięcy dolarów. Wideo stało się już prawdziwym viralem.
MrBeast odtworzył "Squid Game". Fot. You Tube / MrBeast

MrBeast odtworzył "Squid Game"


Ta koreańska produkcja szturmem podbiła zarówno listy popularności Netflixa, jak i całą sieć, gdzie roi się już od materiałów poświęconych serialowi "Squid Game". Było wiele prób przeniesienia tego formatu do rzeczywistego świata.
Czytaj także: Krwawy i brutalny serial, który pokochały miliony. Oto w czym tkwi fenomen "Squid game"
Także jeden z najpopularniejszych twórców na platformie YouTube, Jimmy "MrBeast" Donaldson, postanowił odtworzyć miejsca i zadania znane z tej produkcji. I tak do sieci 24 listopada trafił film "$456,000 Squid Game In Real Life!".


W grze wzięło udział 456 chętnych zdobycia 456 tysięcy dolarów. YouTuberska wersja wydarzeń zawierała wszystkie klasyczne gry z serii, oczywiście bez ofiar śmiertelnych, a z dużą dawką dobrej zabawy.

Na prawdziwą wersję "Squid Game" złożyły się między innymi takie etapy jak Gra w Czerwone i Zielone Światło, słodkie wyzwanie Dalgona, oraz gra w kulki.
Zaprezentowany survival stał się hitem w sieci. Dzień po premierze ma już ponad 26 mln wyświetleń i zebrał wiele komentarzy pełnych pochwał.

Przygotowania do prawdziwej wersji "Squid Game"


W internecie pojawiały się również zdjęcia z przygotowań MrBeasta do realizacji "Squid Game" w rzeczywistości. Całe przedsięwzięcie odbyło się niedawno na terenie miasta Abu Zabi, stolicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Koszt projektu wyniósł kilka milionów dolarów. Na taki pomysł Donaldsona wpadł w październiku. Opublikował wówczas na TikToku wideo z informacją, że "Squid Game w rzeczywistości" stanie się realne, jeżeli materiał będzie miał 10 mln polubień. Do osiągnięcia tego celu wystarczyły... dwa dni.
Czytaj także: Ależ sukces Netflixa! Dzięki "Squid Game" w serwisie przybyła gigantyczna liczba kont

Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut