Rihanna dała czadu. Specjalnie z okazji walentynek wypuściła odważną bieliznę dla mężczyzn
Święto Zakochanych tuż za rogiem. Marki ostrzą pazurki na klientów, którzy rozglądają się za idealnym prezentem dla drugiej połówki. Pomysł na upominek walentynkowy podsuwa Rihanna i jej marka Savage x Fenty. Gwiazda wypuściła linię seksownej bielizny dla mężczyzn. Fani artystki są w szoku. Chwalą ją za łamanie stereotypów. Oto, co znajdziemy w jej asortymencie.
Rihanna ujawniła, że jest w zaawansowanej ciąży
Rihanna to piękność z Barbadosu, która przez długie lata królowała na popowej scenie, nie odpuszczając tempa muzycznym wyjadaczkom takim jak Madonna, Lady Gaga, J.Lo czy Beyoncé. Od jakiegoś czasu jednak gwiazda koncentruje się nie na muzycznych przedsięwzięciach, lecz na swoich markach odzieżowo-kosmetycznych Fenty.Co więcej, w lutym podzieliła się z fanami radosną nowiną z życia prywatnego. 33-letnia artystka pojawiła się u boku partnera A$AP Rocky'ego w Nowym Jorku, pozując do zdjęć z odsłoniętym, zaokrąglonym, ciążowym brzuszkiem. Już niebawem Rihanna zostanie mamą po raz pierwszy.
Firma Rihanny zaskoczyła. Linia odważnej bielizny dla mężczyzn na Walentynki
Odkąd Rihanna postawiła na rozwój produktów odzieżowych widać, że zależy jej na inkluzywności i różnorodności. To, czym ujęła fanów, to fakt, że każdy faktycznie znajdzie tam coś dla siebie. W sprzedaży są bowiem dostępne nie tylko małe i klasyczne rozmiary, ale także te powyżej L.Twarzami kampanii Savage x Fenty od początku były modelki i modele o różnej karnacji, kształtach i urodzie. Rihanna chciała pokazać przez to, że przemysł modowy powinien być otwarty na piękno i bycie sexy w każdej odsłonie. "Savage x Fenty ma coś specjalnego na każdy nastrój, każdą atmosferę i każde ciało" – czytamy na stronie marki.
Marka należąca do Rihanny już od jakiegoś czasu ma w swojej ofercie męską bieliznę. Dotychczas nie było jednak tak odważnie, barwnie i frywolnie. Kolekcja walentynkowa Savage X Fenty, w której znalazły się m.in. slipy, crop topy i uprzęże dla facetów wzbudziła niemałe zaskoczenie.
"Jeżeli chodzi o reklamowanie bielizny, to mężczyźni są pokazywani w bardzo określony sposób. Zawsze będą mężczyźni o różnych rozmiarach i o różnych kolorach. Musimy dbać o to, aby ich uwzględniać. ponieważ myślę, że obecnie znajdują się poza dyskusją o inkluzywności" – oznajmiła Rihanna w wywiadzie dla Associated Press przy okazji zeszłorocznego pokazu "Savage X Fenty Show Vol. 3".
Czytaj także: Rihanna pochwaliła się intymnym zdjęciem z łazienki. Widać, że jest w zaawansowanej ciąży
Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut